معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان خبر داد:
پیگیری سریع تمامی شکایات گردشگری استان در ۶ ماهه اخیر
![پیگیری سریع تمامی شکایات گردشگری استان در ۶ ماهه اخیر](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/pZC9HITXCOrE/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pupgztQLESnI7otfNPZWXfo,/1.jpg)
معاون گردشگری میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری گیلان از پیگیری و رضایت تمامی شکایات گردشگری در ۶ ماهه اخیر در استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، معاون گردشگری میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری گیلان گفت: در ۶ ماهه اخیر در سامانه رسیدگی به شکایات تخلفات پیشنهادات انتقادات و اطلاعرسانی ۴۵ شکایت از تاسیسات گردشگری ثبت شده که غالب آنها در حوزه هتلها، تالارهای زیرمجموعه حوزه گردشگری ، رستوران ها، دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.
حمیدرضا آذرپور ادامه داد: این ۴۵ مورد با مدیریت در سطح استان و تعامل مدیران تاسیسات گردشگری استان با مردم تمامی ۴۵ شکایت رسیدگی و رضایت مخاطبین جلب شده است.
وی در انتها افزود: هم استانی ها و گردشگران می توانند شکایات، تخلفات، پیشنهادات،انتقادات خود را از طریق شماره گیری ۰۹۶۲۹ در این سامانه ثبت کرده و از طریق معاونت گردشگری استان پیگیری کنند.