حسینی در معارفه مدیر امور آبفای لاهیجان:
اعتلای شرکت و ارتقاء خدمات برای مردم باید ملموس باشد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان، بر توجه ویژه به اعتلای شرکت و ملموس بودن ارتقاء خدمات برای مردم تأکید کرد.
به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش همکاران در ایام مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات بی وقفه مجموعه کارکنان این شرکت در تأمین آب شهروندان اظهار داشت: هدف از یکپارچهسازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی ارائه خدمات بهتر به مردم با توجه به ظرفیت های هر دو شرکت است.
وی همچنین گفت: وزارت نیرو از این یکپارچه سازی چند هدف داشته است که باید تأمین شود و مهمترین آن ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در کشور است بنابراین با هدف گذاری درست باید بر پایه آن حرکت نمود و اقدامات خاص و ویژه انجام داد به نحوی که آحاد مردم احساس کنند اتفاقات بهتری در این قالب رخ می دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر تلاش و کوشش مضاعف در راستای رسیدن به این هدف تصریح کرد: خواسته مردم بسیار فراتر از امکانات ماست و باید با ارائه خدمات بهتر، مزایای این طرح برای مردم ملموس شود.
وی پیشبرد اهداف شرکت را در همکاری و پیروی کارکنان از دستورات مدیر شهرستان عنوان کرد و افزود: باید در جهت منافع شرکت گام برداشت و از فرصتها بهره برد و با برنامهریزی مناسب حرکت کرد و اعتلای شرکت مورد توجه ویژه مدیران قرار گیرد.
در ادامه با تقدیر از تلاش حامد حسننژاد طی ایام مدیریت در شهرستان لاهیجان و سید فخرالدین حزنی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لاهیجان، کامبیز اسماعیلی بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان در پی این یکپارچه سازی معرفی شد.