عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: در ساخت و ساز پل های عابر پیاده دقت بیشتری صورت بگیرد و به گونه ای اقدام نشود که تمام شهر پر از آهن شود.
به گزارش ایلنا از رشت، عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: از دوره سوم شورا هزینه های زیادی در خصوص مطالعات و...حمل و نقل ریلی انجام شد و حال موکول شدن این مبحث به ده سال دیگر موکول تعجب برانگیز است.
حجت جذب افزود: در طرح جامع مسیرهایی مشخص شده که برخی از آنها به شهرداری رشت منتهی میشود و با توجه به این شرایط باید مباحث را بیشتر بررسی کنیم و برخی از مسیرها هم نیازمند بازسازی هستند.
وی با اشاره به اینکه پروژه ها بعد از اجرای رها سازی نشوند گفت: در مرکز رشت که پیاده راه ایجاد شده است ماشین از آن تردد می کند و اگر قرار بر این بود باید جوانب کار از قبل بررسی می شد.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در خاتمه بیان کرد: در ساخت و ساز پل های عابر پیاده دقت بیشتری صورت بگیرد و به گونه ای اقدام نشود که تمام شهر پر از آهن شود.