کسب رتبه اول کیفیت برای خدمات کشوری اداره پست گیلان
اداره کل پست استان گیلان ، در ارزیابی شاخصهای کیفی مرداد ماه 1396 رتبه اول کیفیت در سطح کشور را بدست آورد.
به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی ادارهکل پست استان گیلان، در ارزیابی ماهانه سنجههای کیفی 38 استان کشور با در نظر گرفتن مناطق 8 گانه پستی استان تهران در شاخصهای 11 گانه مورد بررسی قرار گرفت و پست گیلان موفق شد تا با کسب رتبه اول کیفیت ، برتری خود را در ارائه خدمات با کیفیت پستی به اثبات برساند.
در همین خصوص ابوالفضل باقریمنش مدیر کل پست استان گیلان از کارکنان ساعی و موثر در کسب رتبه اول کیفیت قدردانی کرد.