خبرگزاری کار ایران

آمادگی سازمان صنایع کوچک ایران برای اجرای پروژه راهی شهرک صنعتی لاهیجان

 آمادگی سازمان صنایع کوچک ایران برای اجرای پروژه راهی  شهرک صنعتی لاهیجان
کد خبر : ۵۱۵۳۳۷

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان آماده پرداخت سهم مشارکت سه جانبه خود در اجرای سریعتر این پروژه هستند.

به گزارش ایلنا از رشت،  احمد علی شهیدی طی نشستی با فرماندار لاهیجان بر ضرورت اجرای پروژه راه دسترسی به شهرک صنعتی توستان تاکید کرد و بیان داشت : اجرای پروژه راه دسترسی به شهرک صنعتی لاهیجان نیاز به مشارکت و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی شهرستان دارد .

وی در ادامه افزود : دستگاههای اجرایی شهرستان با تسریع در پاسخ استعلام های مورد نیاز کمک به روند رو به جلو پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی توستان خواهند کرد .

وی در ادامه بیان داشت : کمک به تامین اعتبار لازم از سوی نماینده محترم مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  و فرماندار محترم شهرستان لاهیجان و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی و خرید زمینهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه راه دسترسی باعث تسهیل در روند هرچه بهتر پروژه و رفع مشکلات پیرامون آن خواهد شد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با توجه به وضعیت مناسب شهرک صنعتی لاهیجان و وجود واحدهای صنعتی فعال و موفق در این شهرک ، سرمایه گذاران و صنعتگران بسیاری خواستار حضور در این شهرک و شهرستان میباشند که با معرفی و شناسایی زمینها و موقعیتهای صنعتی مناسب جهت احداث شهرک صنعتی میتوانیم سرمایه گذاران زیادی را جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی جذب کنیم .

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز