خبرگزاری کار ایران

در مراسمی انجام شد

امضای تفاهم همکاری سپیدرود رشت با دانشگاه گیلان

امضای تفاهم همکاری  سپیدرود رشت با دانشگاه گیلان
کد خبر : ۴۹۹۶۳۵

تفاهم همکاری بین باشگاه سپیدرود رشت و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان امروز در نشستی رسماً اعلام شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشستی پیش از ظهر امروز با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان ، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با  محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی ، دمیرچی و  همتی نژاد مسئولین این دانشکده ، تفاهم شد طی قراردادی زمین چمن و امکانات این دانشکده در اختیار تیم لیگ برتری سپیدرود رشت قرار گیرد .
مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان ، گفت : بعد از سالها تیم ریشه دار سپیدرود رشت با حمایت مردم و هه مسئولان به لیگ برتر صعود کرد و موج مثبت اجتماعی در استان بوجود آورد .
وی افزود : حال می بایست همه امکانات و تجهیزاتی که وجود دارد را برای حفظ و ارتقاء تیم سپیدرود در لیگ برتر و صعود تیم پرافتخار ملوان به این لیگ بسیج کرد و در این راه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان می تواند کمک بزرگی به ورزش کند .
رهنما همچنین از حمایتهای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر نجفی استاندار گیلان و دکتر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان تقدیر و تشکر کرد.
محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان نیز گفت : وظیفه خود می دانیم تمامی امکانات خود را در اختیار تیم های گیلانی خصوصاً تیم فوتبال سپیدرود رشت قرار دهیم و هرگونه امکانات جدید و بهتر را نیز با همکاری و حمایت های باشگاه سپیدرود و اداره کل ورزش وجوانان گیلان اضافه خواهیم کرد.
میر شهاب مومنی مدیر عامل باشگاه سپیدرود نیز گفت : با کمک استاندار ، مدیرکل ورزش وجوانان و خیرین توانستیم تا کنون 60 درصد از قرارداد سال گذشته بازیکنان و کادر فنی را تأمین کنیم و نیاز داریم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.
وی از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بابت همکاری و نگاه مثبت و تأثیرگذارشان در حمایت از باشگاه سپیدرود تقدیر و تشکر کرد و گفت :تمرینات سپیدرود از 2 روز پیش آغاز شده و از هفته آینده نیز تمرینات در زمین بسیار مناسب دانشکده تربیت بدنی آغاز میشود .البته این دانشکده امکاناتی چون سالن بدنسازی ، استخر ، سالن توپی و دیگر امکانات را نیز دراختیار باشگاه قرار خواهد داد.
در پایان مسئولان از زمین چمن و دیگر امکانات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز