خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان مطرح کرد:

نقش مثبت معماری مدارس بر آموزش و یادگیری دانش آموزان

نقش مثبت معماری مدارس بر آموزش و یادگیری دانش آموزان
کد خبر : ۴۷۶۱۲۶

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در دیدار با جمعی از مدیران مدارس استان افزود: معماری مدارس می‌تواند تاثیر مثبتی بر آموزش و یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،  مقدم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در دیدار با برخی از مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ای در ارتقاء و اعتلای فرهنگ جامعه دارد.

وی با اشاره به تحولات انجام شده در معماری مدارس در اداره کل نوسازی مدارس استان در سه سال اخیر افزود: معماری مدارس می‌تواند تاثیر مثبتی بر آموزش و یادگیری دانش آموزان داشته باشد.

مقدم با اشاره به این نکته که فضاهای آموزشی باید فضاهای مطلوبی باشند،تصریح کرد: فضاهای آموزشی باید برای دانش آموزان جذّاب و زیبا باشند.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان بابیان اینکه تلاش درجهت شکوفایی استعدادها، خلاقیت ذهنی وایجاد انگیزه برای یادگیری از اهداف بنیادی آموزش وپرورش نوین محسوب می شود، افزود: کیفیت معماری در محیط‌های یادگیری و در نظام تعلیم و تربیت نوین می‌تواند به عنوان عاملی پویا و بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز