فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خدماترسانی مناسب به گردشگران باید در دستور کار ادارات و نهادهای این شهرستان قرار گیرد.
به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار داشت: با خدمات مناسب به گردشگران ضمن فرهنگ سازی در حوزه مهمانپذیری و تقویت صنعت گردشگری منطقه، موجب افزایش رضایتمندی مردم می شویم.
وی افزود: رضایت مردم از خدمات عمومی در این شهرستان بویژه در ایام نوروز باید در اولویت کار ما باشد و دستگاههای اجرایی آستارا باید در ارائه خدمات مطلوب با یکدیگر مشارکت داشته باشند .
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ادامه داد: رعایت نظافت عمومی و حفظ محیط زیست در کنار زیباسازی فضاهای محیطی شهر، تعیین کشیک و باز بودن بانکها، شارژ عابر بانکها، ارائه خدمات مناسب مراکز درمانی، اورژانس، هلال احمر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی، پرهیز از فعالیت های عمرانی که موجب نارضایتی عمومی می شود، بازگشایی مساجد و نمازخانه ها در کنار برقراری امنیت و نظم ترافیکی از مهمترین موضوعاتی است که مدیران مربوطه باید به آن توجه داشته باشند.
وی نظارت بر اماکن عمومی و مراکز خدماتی را نیز از جمله اقداماتی دانست که باید انجام شود.
به گفته رنجکش از 25 اسفند ماه ادارات و نهادهای خدمات عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا در اختیار ستاد سفر این شهرستان خواهند بود.