خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار صومعه سرا برگزار شد:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا
کد خبر : ۴۵۶۵۲۳

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه صد در صد جامعه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار داشت: وظیفه مهمی که امروز برعهده این سازمان است بحث خود اتکایی در دانش بنیان کردن علوم است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با حضور فتح اللهی  فرماندار صومعه سرا و اعضای این شورای در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

فتح اللهی با بیان اینکه انقلاب ما تغییر ماهیت کشور و فراتر از یک تغییر مدیریتی است  گفت این انقلاب تحولی در فرهنگ و دین و سبک زندگی مردم است و این معجزه قرن بایست رقم می خورد تا یک شخصی با ایمان و اراده قوی وتوکل به خدا و با دستان خالی نشان دهد که سلطه و استکبار را میتوان به زیر کشید.

وی افزود: در جامعه ما جایگاه فرهنگیان بر کسی پوشیده نیست و احترام به این جایگاه احترام به نسلی است که توانسته یک جامعه را آموزش و پرورش دهد چرا که معلمی شغل انبیاست.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه صد در صد جامعه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد اظهار داشت: وظیفه مهمی که امروز برعهده آن است بحث خود اتکایی در دانش بنیان کردن علوم است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا مشخص کردن اهداف در کارهای این شورا را قبل از اجرا باعث جلوگیری از اسراف و هدر رفت سرمایه دانست و تصریح کرد از اهداف مهم آموزش و پرورش افزایش میزان قبولی و رتبه بالا در کنکور است.

وی بر پررنگ برگزار کردن کارهای فرهنگی و پرورشی بویژه در این ایام دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت امروز غرب با ما نه از راه تسلیحاتی بلکه با جنگ نرم در حال مبارزه است و با سرمایه گزاری‌های بسیار کلان در بحث نفوذ فرهنگی تلاش می کند.

فتح اللهی اولویت بندی در ساخت مدارس نیمه کاره را حائز اهمیت خواند و افزود در تمامی کارها محدودیت و عدم اعتبار وجود دارد واین هر مدیریت است که چگونه با این کمبودها به بهترین شکل به اهداف خود  و سازمان برسیم.

فرماندار صومعه سرا به بالابردن سطح ایمنی مدارس اشاره و خاطر نشان کرد مدارس تخریبی بایست شناسایی شود و نظارت بر پروژه های مدارس مستمر انجام پذیرد و اگر مصوباتی در جلسات مقرر شد بلافاصله پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز