مدیرعامل آبفای گیلان:
سامانه پاسخگویی و ارتباط مردمی سامانه 122 در آبفای گیلان استانی میشود
مدیرعامل آبفای گیلان گفت: سامانه پاسخگویی و ارتباط مردمی سامانه 122 در آبفای گیلان استانی می شود.
به گزارش ایلنا از رشت، در نشست اعضاء کارگروه سامانه ارتباط مردمی 122 و GIS شرکت ، بر استقرار سامانه 122 بصورت استانی تأکید شد.
سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در نشست اعضاء کارگروه سامانه ارتباط مردمی 122 و GISشرکت بر استقرار سامانه پاسخگویی و ارتباط مردمی 122 بصورت استانی تأکید کرد و افزود: از معاونین و مدیران میخواهم با جدیت برای راه اندازی همزمان این دو سیستم از تمام ظرفیتهای سخت افزاری و نرم افزاری استفاده نمایند.
وی در ادامه یادآور شد: با توجه به لزوم استقرار سامانه 122 بصورت استانی، در حال حاضر بررسی Online وضعیت موجود تاسیساتشبکه، آخرین وضعیت مشترکین تنها با استقرار سیستم GIS استانی امکان پذیر است.
مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه لازم است تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای استقرار کامل سامانه 122 در ستاد شرکت نصب و آماده بهره برداری گردد افزود: تماس شهروندان در سطح استان با تلفن 122 به مرکز این سامانه ، مستقر در ستاد شرکت اتصال و طی فرآیند نرم افزاری به کاربران مستقر در شهرستان ها بصورت 24 ساعته ارجاع و اتمام کار توسط کاربر 122 مناطق در نرم افزارسامانه درج خواهد شد.
مهدس ناطقی رئیس مرکز 122شرکت آب و فاضلاب استان نیز طی گزارشی از خریداری خطوط لازم از شرکت مخابرات خبرداد و اظهار امیدواری کرد با حمایت مدیرعامل شرکت به زودی شاهد استانی شدن مرکز 122 شرکت آب وفاضلاب استان گیلان باشیم.