خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه مرکز بهداشتی و درمانی عنبران آستارا تا پایان سال 96

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: براساس میزان پیشرفت 70 درصدی، این پروژه تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سید حسین احمدی امروز در جریان بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی روستای عنبران بخش مرکزی این شهرستان با بیان اینکه مرکز بهداشتی و درمانی روستای عنبران در زمینی به مساحت 500 متر مربع در حال احداث است، افزود: براساس میزان پیشرفت، این پروژه تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا اظهار کرد: پروژه مذکور تا به امروز از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

احمدی بیان داشت: با راه‌اندازی و تجهیز مرکز مذکور جلوی بسیاری از مهاجرت‌‌های روستانشینان به شهر گرفته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: مرکز بهداشتی و درمانی روستای عنبران در بخش مرکزی پس از تکمیل و بهره‌برداری به جمعیتی بالغ بر سه هزار و 500 نفر که در بیش از 10 روستا و محلات منطقه پراکنده هستند، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا  بیان کرد: خود مراقبتی عملی بوده که در آن هر فردی از دانش، مهارت و توان خود به عنوان یک منبع استفاده کرده و به طور مستقل از سلامت خود مراقبت می‌کند.

وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی پروژه کلینیک تخصصی آستارا اشاره کرد و بیان داشت: براساس بازدیدهای کارشناس امور فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کلینیک تخصصی، پیشرفت فیزیکی این پروژه رضایت‌بخش است.

وی ایجاد کلینیک در این شهرستان را موجب تجمیع تمام تخصص‌های پزشکی در محیط کلینیک عنوان کرد و گفت: این کلینیک در یک طبقه و زمینی به مساحت 600 متر مربع در حال احداث است.

احمدی وجود یک کلینیک کاملاً تخصصی در شهرستان را ضرورت دانست و افزود: برای تأسیس و ایجاد این کلینیک تخصصی 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر : ۴۱۸۰۷۹