جعفرزاده خواستار شد:
توجه به نقش ارتباط بینالملل در توسعه برندسازی شهر رشت
نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر نقش ارتباط بینالملل در توسعه برندسازی شهر یادآور شد: ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم و رستورانها نیز باید با جذب توریست های بینالمللی در توسعه برندسازی شهر خلاق خوراک گام بردارند.
به گزارش ایلنا از رشت، غلام علی جعفرزاده ایمنآبادی در اولین گردهمایی رستوران داران و هتل داران استان گیلان حضور تاثیرگذار ثابت قدم در مسند شهرداری رشت را افتخاری برای شهروندان و مسئولان دانست و گفت: ما اولینهای زیادی در شهر رشت و استان گیلان داریم پس بهتر است با حفظ این موفقیت در راستای توسعه برند سازی شهرمان گام برداریم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش ارتباط بین الملل در توسعه برندسازی شهر یادآور شد: ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم. رستورانها نیز باید با جذب توریست های بین المللی در توسعه برندسازی شهر خلاق خوراک گام بردارند.
مدیر آکادمی برندسازی ایران هم در این گردهمایی ضمن اظهار خرسندی از طرح های ارائه شده در حوزه برند سازی شهر رشت توسط مدیریت شهری رشت خاطرنشان کرد: برند سازی یعنی قرار دادن لایه های عاطفی و هویتی بر روی کالای اساسی.
وی خاک کیفیت را پایههای برندسازی دانست و افزود: ما باید مبنا و شروط لازم برندسازی را داشته باشیم.
شهریار شفیعی برند شخصیت, کیفیت, لجستیک, منابع انسانی را از موضوعات برندسازی عنوان کرد وگفت: برای برند سازی باید هزینه کرد و بها داد. و قوی ترین سطح برندسازیاین است که برند در جایگاهی قرار گیرد که به زندگی انسانها معنا دهد.
مدیر آکادمی برند ایران احترام و محبت و اعتماد را زبان برند دانست و گفت: ایجاد ارتباط از پایه های برند سازی است و این ارتباط چه فیزیکال و چه در فضای مجازی با زبان اعتماد و احترام موفق و تبدیل به برند خواهد شد.
وی خاطرهسازی را نقطه حساس برندسازی خواند و گفت: اگر شهر رشت میخواهد در برندسازی موفق عمل نماید باید بر زیربناهای شهری متمرکز شود