خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

وظیفه جامعه حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری است

وظیفه جامعه حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری است
کد خبر : ۴۱۳۸۳۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: وظیفه جامعه کنونی حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری‌ها بوده و رسانه‌ها، مردم و سازمان‌ها موظف به حفظ این فرهنگ هستند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حسین چراغی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در این شهرستان وجود 8 هزار شهید گیلانی، 20 هزار جانباز و دو هزار و 600 آزاده را نشان‌دهنده پایداری و وفاداری مردم این استان نسبت به انقلاب دانست.

چراغی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثارگری را ترویج دهیم تا این موضوع کمرنگ نشود و اگر برخلاف آن عمل کنیم در مسیر مورد انتظار دشمن حرکت کرده‌ایم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اینکه گیلان جزو چهار استان برتر کشور در راستای میران تعداد شهید، جانباز و ایثارگر است، گفت: در آن دوران شرایط ویژه‌ای در دنیای اسلام و منطقه جاری بود و دشمن آرمان‌های کشور و انقلاب را هدف قرار دارد.

چراغی نسل جوان و امروز جامعه را وارث انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بیان داشت: وظیفه جامعه کنونی حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری‌ها بوده و رسانه‌ها، مردم و سازمان‌ها موظف به حفظ این فرهنگ هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا در مسیر و هدف انقلاب حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: باید این امانت را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسانیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان دو عنصر توکل و اعتقاد به خداوند را از عوامل رشادت‌های سربازان اسلام عنوان کرد و افزود: رشادت و ایثارگری دفاع مقدس در تاریخ معاصر بی‌نظیر و در تاریخ اسلام کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و ایثار هنوز در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: گیلان تاکنون حدود 17 شهید مدافع حرف را به جهان اسلام هدیه کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز