نخستین همایش بینالمللی روابطعمومیها در گیلان
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری نخستین همایش بزرگ بینالمللی روابطعمومی در تابستان امسال در این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، روهام قلیچی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی مسؤولان روابط عمومی با عنوان فرصتها و چالشهای روابطعمومی در عصر شبکههای اجتماعی در سالن همایش اداره کل فرودگاه گیلان بیان کرد: تابستان امسال نخستین همایش بزرگ بینالمللی روابط عمومی در گیلان برگزار میشود.
به گفته وی، کارگاه تخصصی مذکور برای آموزش عملی پرسنل سازمان که قصد مدیریت موثر مشتریان را بهعهده دارند، طراح شده است.
وی تربیت پرسنل کارآمد برای مدیریت مشتریان در دنیای امروزی، مدیران مربوط به مشتریان و فرآیند مشتریان و... را از اهداف برگزاری کارگاه مذکور عنوان کرد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان تصریح کرد: تمرکز کارگاه آموزشی تخصصی مدیران روابطعمومی گیلان بر مبنای فرآیند مدیریت مشتریان برای سازمانهای خدماتی و تولیدی است.
قلیچی با بیان اینکه مدیریت مشتریان در سازمانها و شرکتها به یکی از فرآیندهای کلیدی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: استانداردهای بینالمللی و سیستمهای مدیریت مشتریان طراحی، تدوین و بهکار گرفته میشوند.
وی اصول مذاکره موثر، هنر فراموششده سخنوری، برنامهریزی راهبردی برای روابطعمومی، آشنایی با کارکردهای شبکههای اجتماعی، جذابیت فردی و برگزاری جلسات موثر را از دیگر اهداف کارگاه مذکور ذکر کرد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان افزایش مهارتهای ارتباطی را از اهداف دیگر کارگاه مذکور برشمرد و یادآور شد: کارگاه آموزش تخصصی مدیران روابطعمومی با هدف افزایش جذب فردی برای تمام افرادی که قصد دارند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند و بر مبنای یافتههای جدید علمی و انطباق آن با سوابق تاریخی موجود طراحی شده است.
وی یادآور شد: آگاهی دادن و آموزش شرکتکنندگان برای بهرهبرداری بهینه از شبکههای اجتماعی جزو اهداف مهم این کارگاه است.
قلیچی اظهار کرد: با گسترش شبکههای اجتماعی اهمیت این شبکهها برای فعالیتهای مختلف تجاری، حرفهای بهویژه بازاریان در حال افزایش است.