خبرگزاری کار ایران

واگذاری 11 خدمت اداره کل پایانه های گیلان به دفاتر پیشخوان دولت

واگذاری 11 خدمت اداره کل پایانه های گیلان به دفاتر پیشخوان دولت
کد خبر : ۳۲۸۳۸۲

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان از واگذاری 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به 342 دفتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حدادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه تعداد خدمات قابل ارائه در واحدهای الکترونیکی ( دفاتر پیشخوان ) و صرفه جویی در زمان، هزینه و مسافت طی شده توسط ارباب رجوع ، امسال 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان  به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

وی افزود: این خدمات شامل تشکیل پرونده متقاضیان تاسیس مراکز معاینه فنی وسایط نقلیه سنگین برون شهری ، تشکیل پرونده جهت تمدید پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا، تشکیل پرونده جهت تمدید پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر و درخواست نصب تابلو اختصاصی در جاده ها ، درخواست تمدید نصب تابلو اختصاصی در جاده ها است.

حدادی همچنین تشکیل و تکمیل پرونده اولیه تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی ، تشکیل پرونده ثبت نام مینی بوس روستایی ، اطلاع رسانی نوسازی ناوگان مسافر،اطلاع رسانی نوسازی ناوگان باری ، اطلاع رسانی اخذ پروانه عبور بارهای ترافیک و ثبت اطلاعات رانندگان مسیرهای روستایی در سامانه مربوطه جهت صدور مجوز فعالیت راننده حمل و نقل روستایی را از دیگر خدماتی معرفی کرد که در سالجاری به دفاتر پیشخوان واگذار گردیدند.

وی با اشاره به حجم و گستره کاری بالا در این حوزه ، بر ضرورت رعایت اصل تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود : به منظور تسلط بر فرایندهای انجام کار و بخشنامه های مرتبط با نوع خدمت در حوزه حمل و نقل جاده ای و پرهیز از هرگونه انحراف در روند انجام خدمات واگدار شده، دستورالعمل هاو آیین نامه های ابلاغی سازمان متبوع ، طی یک دوره آموزشی به مدیران و متصدیان دفاتر پیشخوان دولت در استای ارائه گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان یادآور شد: این دوره آموزشی با حضور 300  نفر از مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان سطح استان طی 4 روز برگزار گردید و فرایند انجام خدمات واگذار شده توسط کارشناسان ادارات حمل و نقل کالا ، مسافر، روستایی، ایمنی و ترافیک و امور بازرگانی و سرمایه گذاری این اداره کل برای شرکت کنندگان تشریح شد.

به گفته وی خدمت تمدید کارت هوشمند مسافری و باری از سال 90 به دفاتر پیشخوان دولت در استان واگذار شده و در حال حاضر این 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در دفاتر پیشخوان دولت در شهرستانهای رشت ، رودبار، فومن، صومعه سرا، شفت، انزلی ، آستارا، تالش، لاهیجان، لنگرود ، املش ، رضوانشهر، اسالم، کوچصفهان ، لشت نشا ، خمام و خشک بیجار ارائه می شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز