مسئول توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خبر داد:
ثبت افزون بر 34 هزار تماس به سامانه 195 گیلان در ایام نوروز
مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از ثبت 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 در 15 روز تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد حسین هوشنگی ظهر امروز در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار کرد: سامانه 195 نقطه تماس مردم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
وی گفت: سامانه مذکور برای پاسخگویی به شهروندان راهاندازی شده است.
این مسئول با بیان اینکه در نوروز امسال به 64 شکایت ثبت شده پاسخ داده شده است، تصریح کرد: رسیدگی به 20 درصد از شکایتها در سامانه 195 نهایی شده است.
وی از ثبت 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 در 15 روز تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: 321 شکایت در سامانه پاسخگویی سپاس ثبت شده است.
هوشنگی با اشاره به تماسها و شکایتهای ثبت شده در سامانه 195 اظهار کرد: سامانه پاسخگویی سپاس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته جایگاه خود را بین مشترکان ارتقا دهد.
وی نتایج ارائه شده توسط سامانه پاسخگویی سپاس را حائز اهمیت ذکر کرد و یادآور شد: نتایج سامانه 195 به منظور ارزیابی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه میشود.
مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بیشترین شکایتها را مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت و وایمکس عنوان کرد.
به گفته وی، رعایت نکردن کیفیت خدمات مطابق با قرارداد و ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پر سرعت از مهمترین شکایت تماس گیرندگان به سامانه 195 بوده است.
هوشنگی یادآور شد: مشترکان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات میتوانند با مراجعه به سایت www.195.ir، تماس با تلفن گویای 195، شماره پیامک 600195 و نشانی اینترنتی ICT.GOV.IR@195 شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود در مورد خدمات ارائه شده در این حوزه را گزارش کنند.