خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

تکلیف اتوبوس‌های فرسوده مشخص می‌شود

تکلیف اتوبوس‌های فرسوده مشخص می‌شود
کد خبر : ۲۱۱۹۹۸

به گفته عضو شورای شهر رشت، باید در راستای خدمت بهتر به مردم، تکلیف اتوبوس‌های فرسوده مشخص شود و علاوه بر نوسازی اتوبوس‌ها تعداد بیشتری اتوبوس در مسیر دور شهر قرار گیرد تا مردم راحت‌تر از نقلیه عمومی بهره‌مند شوند.

عضو شورای شهر رشت گفت: تکلیف اتوبوس‌های فرسوده مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره به عنوان حافظان امنیت و انضباط اجتماعی نقش بسزایی در جامعه دارند.

همچنین به روز جهانی کودک اشاره کرد و افزود: ۱۶ مهر هرسال روز جهانی کودک نامگذاری شده و ضمن تبریک به همه کودکان باید توجه کرد که کودکان آسیب پذیر‌ترین گروه جامعه انسانی هستند که در معرض انواع هجوم آسیبهای اجتماعی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ورود ماهواره‌ها در منازل با توجه به آثار مخربی که دارد یکی از تهاجمات فرهنگی دشمن محسوب می‌شود که به راحتی وارد خانه و خانواده‌ها شده و نقش تربیتی خانواده را کمرنگ کرده است.

فاطمه شیرزاد نقش معلمان را در تعلیم دانش آموزان بسیار موثر دانست و افزود: معلمان نقش بسزایی در تربیت کودکان دارند و می‌توانند به عنوان یک الگوی مناسب در گرایش‌های دینی و اعتقادی دانش آموزان اثرگذار باشند.

عضو هیات رئیسه شورا همچنین به مبحثساماندهی کودکان خیابانی اشاره کرد و افزود: برای اینکه این کودکان کمتر آسیب ببینند باید مسئولین توجه بیشتری به آنان داشته باشد هر چند که تعداد کودکان خیابانی در شهر رشت بسیار کم است اما می‌طلبد که از این کودکان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

فاطمه شیرزاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحثمشکلاتی که پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از این پروژه در سطح شهر رشت داشتم، مردم برخی محلات، از روند کند اجرای این پروژه احساس نارضایتی کردند که باید این امر مورد پیگیری قرار گیرد و هرچه سریع‌تر این مسیر‌ها آسفالت شود زیرا در فصل بارندگی قرار داریم و مردم برای عبور از این مسیر‌ها با مشکل روبه رو هستند.

وی همچنین به نارضایتی مردم در خصوص خدمات دهی اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: علی‌رغم گذشت یک سال از شورای چهارم سازمان اتوبوس رانی به عنوان یک سازمان خدمت رسان هنوز اقدام به بازسازی ایستگاهای اتوبوسرانی نکرده است و با وجود اینکه در فصل بارندگی قرار گرفته‌ایم بسیاری از ایستگاه‌های اتوبوسرانی که مورد استفاده دانش آموزان و والدین‌شان قرار می‌گیرند سرپوشیده نبوده و مناسب سازی نشده‌اند.

وی افزود: باید در راستای خدمت بهتر به مردم، تکلیف اتوبوس‌های فرسوده مشخص شود و علاوه بر نوسازی اتوبوس‌ها تعداد بیشتری اتوبوس در مسیر دور شهر قرار بگیرد تا مردم راحت‌تر از نقلیه عمومی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز