خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۷ مهر؛

آتش نشانان منطقه آزاد انزلی تجلیل شدند

آتش نشانان منطقه آزاد انزلی تجلیل شدند
کد خبر : ۲۰۹۴۴۹

با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و مانورهای عملیاتی و تجهیزامکانات این ایستگاه آتش نشانی، سازمان منطقه آزاد انزلی بدنبال خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم منطقه است.

به مناسبت ۷ مهر «روز ملی آتش نشانی و ایمنی»، آتش نشانان منطقه آزاد انزلی تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از انزلی، به مناسبت هفتم مهر ماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی و به منظور گرامیداشت این روز و قدردانی از کارکنان و تلاشگران این عرصه، از مجموعه پرسنل آتش نشانی این منطقه تقدیر به عمل آمد.

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این مراسم با حضور معاونین و مدیران سازمان در محل ایستگاه آتش نشانی منطقه برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم با هدف نکوداشت تلاش‌های بسیار زیاد مجموعه آتش نشانی منطقه در ماه‌های اخیر در جهت خدمات رسانی و اطفاء حریق جنگل‌های محدوده منطقه و سایر عملیات اطفاء حریق و ایمنی صورت گرفت.

اکبر قاسم‌نژاد از رشد ۳۴۲ درصدی عملیات اطفا حریق از سوی آتش نشانی منطقه آزاد انزلی در شش ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال ۱۳۹۲ خبر داد و افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و مانورهای عملیاتی و تجهیزامکانات این ایستگاه آتش نشانی، سازمان منطقه آزاد انزلی بدنبال خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم منطقه است.

در پایان مراسم، جوایزی به پرسنل زحمتکش ایستگاه و نفرات برترمسابقات والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی که به مناسبت روز آتش نشان برگزار شده بود، اعطاء و از مدیریت ایستگاه به پاس زحمات و تلاش‌های ایشان قدردانی شد.

در تقویم رسمی کشور، ۷ مهر ماه، به پاس شهدای آتش نشان صنعت نفت، سالروز ارج نهادن به آنان که زندگیشان را وقف آرامش دیگران کردند روز ملی ایمنی و آتش نشانی نام گرفته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز