سرپرست اداری و مالی شهرداری رشت؛
شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع، مورد توجه جدی کارکنان باشد
شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه است که موجب ارتقای کیفیت و رضایت مندی مراجعین به شهرداری میشود و در این راستا از تمامی همکاران در مجموعه شهرداری انتظار می رود در جهت تحقق این مهم کوشا باشند.
سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت در نخستین روزهای کاری خویش در حوزه اداری و مالی بر لزوم ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی افزود: نگاهمان در حوزههای مختلف شهرداری باید جذب سرمایه گذار و انجام کارهای زیر بنایی برای شهر رشت باشد.
داریوش رحمتی تصریح کرد: ضرورت تامین منابع مالی شهرداریها و برنامه ریزی میان مدت و دراز مدت یکی از مهمترین ضروریات مدیریت شهری میباشد که میبایست مورد توجه همگان قرار گیرد.
سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت افزود: شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه است که موجب ارتقای کیفیت و رضایتمندی مراجعین به شهرداری میشود و در این راستا از تمامی همکاران در مجموعه شهرداری انتظار میرود در جهت تحقق این مهم کوشا باشند.
وی گفت: قطعاً همراهی و مشارکت شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری میتواند کلید موفقیت شهر رشت باشد و از آنان که مالکان اصلی شهرداری میباشند انتظار میرود تا با پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداری و همکاری در طرح ممیزی املاک شهر رشت، خادمینشان در شهرداری رشت را یاری گر باشند.
رحمتی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای انجام مسئولیت خطیر اداری و مالی با هدف جلب رضایت همکاران و شهروندان گامهایی موثر برداریم و توسعه شهر را موجب شویم.