به اذعان مسافران؛
عملکرد حمل و نقل گیلان در سفرهای عید فطر مطلوب بوده است
شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن کمک به کاهش ترافیک و صرفهجویی در مصرف حاملهای انرژی، سفری ایمن را تجربه کنند و در نتیجه زمینه کاهش حوادثرانندگی را فراهم کنند.
آل محمدی، مدیر کل حمل و نقل وپایانههای گیلان در نشست کارگروه ارتقاء خدمات بخش حمل و نقل مسافر، طی سخنانی از دست اندرکاران و شاغلین بخش حمل و نقل مسافر استان خواست، شرایط لازم جهت هر چه بهتر و مطلوبتر شدن دور دوم سفرهای تابستانی را در فضایی توام با ایمنی و آرامش، برای عموم مردم بویژه مسافرین فراهم کنند.
به گزارش ایلنا از رشت، این مقام مسئول سپس افزود: ارتقای کیفیت خدمات به مخاطبین بخش، تکریم شایسته ارباب رجوع به عنوان ولی نعمت بخش حمل و نقل جادهای بر اساس ارزشهای والای اسلامی از جمله برنامهها و اهداف اساسی دست اندرکاران بخش حمل ونقل جادهای استان بوده که امیدواریم با پیگیریهای کانون حمل و نقل مسافر و همدلی و همکاری مدیران، متصدیان و رانندگان شرکتهای حمل ونقل مسافر استان و نظارت بهینه اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان به این مهم دست یافته و رضایت هموطنان عزیز، که به حق ولی نعمتان صنعت حمل ونقل بویژه در بخش مسافری میباشند را کسب نماییم و مسافرین
محترم خاطرات خوشی از سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را در تمامی ایام با خود به یادگار داشته باشند.
آل محمدی در ادامه سخنان خود، از عموم مردم نیز خواست با برنامه ریزی برای سفر بویژه با انتخاب زمان حرکت مناسب و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن کمک به کاهش ترافیک و صرفهجویی در مصرف حاملهای انرژی، سفری ایمن را تجربه کنند و در نتیجه زمینه کاهش حوادثرانندگی را فراهم کنند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانهها سپس با اشاره به فعالیت ۱۱۲ شرکت حمل و نقل مسافر در استان خاطر نشان کرد: در دور دوم سفرهای تابستانی، برقراری کشیک در ستاد، گروههای گشت محسوس و نامحسوس نیز از اداره کل جهت کنترل بر نحوه فعالیت شرکتهای حمل و نقل مسافربری به سراسر استان اعزام شده و ضمنا شماره تماس اداره کل۷۲۲۰۱۵۴ - ۰۱۳۱، کانون انجمنهای صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن ۲۲۲۹۱۱۲ - ۰۱۳۱، سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۰۱۴۱ و نمایندگان تشکلهای صنفی و اداره کل مستقر در پایانههای مسافربری استان آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافرین و رسیدگی به شکایات بوده، ضمناً کمیسیون
ماده ۱۲ در ایام طرح جهت برخورد با تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافر استان فعال است.
شایان ذکر است بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر مسافر استان، در دور نخست سفرهای تابستانی، از ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده کردند.
جمع زیادی از مسافران عید فطری از عملکرد حمل و نقل گیلان ابراز رضایت نمودند که جا دارد از مدیرکل و کارکنان این اداره کل تقدیر بعمل آید.