خبرگزاری کار ایران

به همت شورای شهرستان فومن؛

برگزاری دومین نشست شوراهای غرب گیلان در بخش سردارجنگل

برگزاری دومین نشست شوراهای غرب گیلان در بخش سردارجنگل
کد خبر : ۱۷۱۹۲۰

تالشان قومی وفادار به انقلاب و نظام و ولایت و پیش قراولان ایثارگری در دوران دفاع مقدس هستند.

به همت شورای شهرستان فومن نشست شوراهای شهرستانهای غرب استان گیلان با محوریت توسعه فرهنگ بومی و محلی در بخشداری سردار جنگل فومن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، دومین نشست شوراهای اسلامی غرب گیلان که در نوع خود بی سابقه بوده است، توسط ریاست شوراهای شهرستان فومن در بخش سردار جنگل این شهرستان برگزار شد، که این جلسه با حضور ناصر عاشوری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به بحثو تبادل نظر در جهت تقویت فرهنگ بومی و محلی شهرستانهای تالش نشین غرب گیلان پرداختند.

فرهاد نیک نهاد رئیس شوراهای اسلامی شهرستان فومن هدف از برگزاری این سلسله نشستها را نزدیکی و تبادل نظر شوراهای اسلامی غرب گیلان که دارای گویش و فرهنگ مشترک تالشی هستند دانست و تصریح کرد؛ برگزاری این نشستها و بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی و آداب رسوم به فراموش شده تالشی می تواند در جهت تقویت این فرهنگ اصیل و وفادار به نظام و انقلاب موثر باشد.

وی تالشان را قومی سخت کوش و متدین دانست و بیان داشت؛ جوانان تالش در دوران دفاع مقدس رشادتهای بی نظیری را رقم زده و حماسه های بزرگی را در دفاع از ولایت و نظام اسلامی رقم زدند.

در ادامه بخشدار سردار جنگل فومن، اتحاد و انسجام شوراهای اسلامی را رمز موفقیت آنان در عرصه های مختلف دانست و افزود: این سلسله نشستها کار بسیار پسندیده و نوینی است که برای اولین بار در استان توسط شورای اسلامی شهرستان فومن در حال رقم زدن است و در جای خود قابل تقدیراست.

وی آشنایی شوراهای اسلامی به وظایف و حد و حدود قانونی را یکی از دست آوردهای بسیار خوب این جلسات عنوان نمود و بیان داشت؛ تخصیص بودجه و اعتباراتی به شورهای فرا دست می تواند تحول آفرین باشد.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهرستانهای تالش نشین غرب گیلان در حضور نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز