خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات در گیلان:

بهره گیری از بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی مطالبه جدی ما است/ فردی با اعتقاد به اصلاح طلبی استاندار گیلان شد

بهره گیری از بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی مطالبه جدی ما است/  فردی با اعتقاد به اصلاح طلبی استاندار گیلان شد
کد خبر : ۱۵۴۴۴۹۵

درخواستم از استاندار گیلان این است که نسبت به  استرداد شکایات کلیه دستگاه های دولتی به طرفیت فعالین سیاسی و روزنامه نگاران اقدام عاجل نماید.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا سحرخیز رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات استان گیلان در دیدار اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گیلان و جبهه اصلاحات استان  با استاندار گیلان اذعان داشت: برای اولین بار در تاریخ گیلان توانستیم  به همدلی دست یافته و متفق القول بر سر استانداری دکتر حق‌شناس در میان جبهه و ستاد مرکزی دکتر پزشکیان به وفاق دست پیدا کنیم و خوشحالیم که فردی معتقد به گفتمان اصلاح طلبی استاندار شد، یعنی یک نفر از ما استاندار شد.

سحرخیز افزود: آقای استاندار امروز می خواهم از شما قول بگیرم که حتما در گیلان  فرماندار زن داشته باشیم و همچنین می خواهیم احترام فراموش شده بانوان سرزمینم به آن‌ها باز گردانده شود.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کشور لزوم توجه ویژه به جوانان متخصص و برومند گیلان را بسیار مهم دانست و از نماینده عالی دولت در استان خواست  تا جوانان بتوانند کرسی های مدیریتی استان را با توانایی علمی خود بر عهده گیرند.

رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات استان گیلان اضافه کرد: درخواست دیگرم از جناب استاندار این است که نسبت به  استرداد شکایات کلیه دستگاه های دولتی به طرفیت فعالین سیاسی و روزنامه نگاران اقدام عاجل نماید.

وی با اشاره به سختی های زمان انتخابات و مشکلات متعدد به استاندار گیلان قول داد  اعضای ستادهای انتخاباتی در این مسیر دشوار کنار استاندار ایستاده و به وی کمک نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز