خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در جمع مردم روستای ویسرود شفت:

رفع محرومیت‌ یکی‌ از وظایف کارگزاران نظام است

رفع محرومیت‌ یکی‌ از وظایف کارگزاران نظام است
کد خبر : ۱۵۳۴۳۳۲

استاندار گیلان محرومیت‌زدایی را یکی از وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید تمامی مناطق روستایی و کوهستانی در گیلان از تمامی خدمات رفاهی بهره‌مند شوند، لذا در تلاشیم تا گاز هرچه سریعتر به این مناطق برسند.

به گزارش ایلنا از شفت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه افتتاح پروژه‌های حوزه راه روستایی در شهرستان شفت و در دیدار با مردم این شهرسنان با بیان اینکه توجه به محرومیت‌زدایی همواره مورد تأکید دولت سیزدهم، سپاه پاسداران و قطعا همچنین مورد توجه دولت وفاق ملی نیز است، اظهار کرد: در بازدیدی که سال گذشته از روستای ویسرود داشتیم مردم این روستا درخواست‌هایی در حوزه راه روستایی، فیبر نوری، گاز‌رسانی و مشکلات منابع طبیعی داشتند که بخش اعظمی از این مشکلات برطرف شده است.

وی با قدردانی از زحمات بسیج سازندگی در آسفالت و بهسازی راه روستایی در سه روستای شهرستان شفت گفت: گروه‌های جهادی و اعضای بسیج سازندگی در طول یک سال گذشته به طور بانه روزی فعالیت کرده و این پروژه‌ها را در هفته دفاع مقدس ماده بهره‌برداری کردند و فرماندار نیز به طور جد پیگیر این مسئله بودند.

استاندار گیلان با تأکید بر حل موانع موجود بر سر راه نصب فیبر نوری در مناطق روستایی شفت افزود: یکی از درخواست‌های مردم روستای ویسرود ایجاد فیبر نوری در این مناطق بوده است  با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد حفاری‌های لازم انجام شده و این امر محقق شود.

عباسی محرومیت‌زدایی را یکی از وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: باید تمامی مناطق روستایی و کوهستانی در گیلان از تمامی خدمات رفاهی بهره‌مند شوند، لذا در تلاشیم تا گاز هرچه سریعتر به این مناطق برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز