خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

۲۲ پروژه برای گذر موفق از اوج بار سال آتی به بهره برداری می‌ رسد

۲۲ پروژه برای گذر موفق از اوج بار سال آتی به بهره برداری می‌ رسد
کد خبر : ۱۵۲۸۲۶۳

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: ۲۲ پروژه برای گذر موفق از اوج بار سال آتی به بهره برداری می‌ رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود دشت بزرگ با اشاره به ناترازی تولید انرژی برق و مصرف اظهار کرد: با شروع فصل گرما و به مدار آمدن تجهیزات سرمایشی، با پدیده ناترازی تولید انرژی برق با مصرف رو به رو بوده و برای گذر از این شرایط، شرکت برق منطقه‌ای گیلان پروژه‌های مختلفی را در بخش‌های حیاتی، ضروری و اولویت دار اجرا و به مدار خواهد آورد.

وی با اشاره به اجرای ۲۲ پروژه حیاتی، ضروری و اولویت دار برای گذر موفق از اوج بار تابستان ۱۴۰۴، گفت: ۵ پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ عضدی، افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ چابکسر، افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ رشت شمالی، احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لاهیجان ۳ و توسعه دو بی در پست سیاهکلده و احداث خط چهار مداره تغذیه از پست غرب رشت از طریق ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت قلی پور- نفوت، از پروژه‌های اولویت دار حیاتی توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای گیلان می‌باشند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اجرای ۱۵ پروژه اولویت دار در بخش اصلاح و بهینه سازی، گفت: ۱۵ پروژه در حوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع در بخش‌های تجهیزات پست، حفاظت و کنترل و خطوط جهت عبور موفق از اوج بار سال آتی عملیاتی خواهند شد.

وی در خصوص پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع در بخش تجهیزات پست گفت: در این بخش ۵ پروژه، تأمین و نصب سکسیونر و کلید جهت ورود و خروج پست‌های T-OFF انتقال و فوق توزیع، تأمین، نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای اندازه گیری جریان و ولتاژ، جابجایی، نصب و راه اندازی ترانسفورماتورها جهت تعدیل بار، تأمین، نصب و راه اندازی باتری و شارژر و تأمین و تعویض برقگیر و کلید (تجهیزات فرسوده) اجرا خواهند شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مورد پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع در بخش حفاظت و کنترل گفت: در این بخش ۳ پروژه تأمین و نصب انواع رله های حفاظتی، تأمین پایانه‌های راه دور RTU و بهینه سازی مرکز دیسپاچینگ و قابلیت رؤیت مدیریتی و پروژه بهینه سازی مخابرات در دستور کار می‌باشد.

دشت بزرگ به پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع در بخش خطوط اشاره کرد و گفت: در این بخش ۷ پروژه اصلاح مقره های آلوده خطوط منطقه جنوب گیلان، تعویض مقره های معیوب و فرسوده، جوشکاری دکل‌های انتقال و فوق توزیع، تأمین و نصب اسپیسر بین فازی-کاور عایقی-آنتی برد، اصلاح و تقویت خطوط برای آمادگی قبل از بارش برف، اصلاح دیوار محوطه پست‌های انتقال و فوق توزیع و تعمیرات کلی و اصلاح ساختمان و مدیریت مصرف برای پست‌های انتقال و فوق توزیع اجرایی خواهند شد.

دشت بزرگ در خصوص پروژه‌های ضروری شرکت گفت: تعویض هادی هر دو مدار خط سیادتی – عضدی- مقدم به پر ظرفیت، احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت غرب رشت از جمله پروژه‌های ضروری شرکت برق منطقه‌ای گیلان جهت گذر موفق از اوج بار تابستان ۱۴۰۴ می‌باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز