خبرگزاری کار ایران

فراخوان سوگواره «ترسیم عشق» در گیلان

فراخوان سوگواره «ترسیم عشق» در گیلان
کد خبر : ۱۵۲۵۴۰۴

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد گیلان از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای منتشر شده در خصوص اربعین حسینی خواست در سوگواره ترسیم عشق شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم مصفا گفت: فراخوان سوگواره «ترسیم عشق» با هدف ایجاد گفتمان رسانه‌ای در ابعاد اجتماعی و فرهنگی اربعین حسینی منتشر شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: این سوگواره برای شناسایی ظرفیت‌های تولید آثار در خصوص اربعین حسینی به عنوان الگو از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی، تبیین نقش پیاده روی اربعین در ارتباطات بین فرهنگی و ایجاد همگرایی بین مسلمانان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پدیدآورندگان آثار در ۵ قالب خبر، تیتر، یادداشت، گزارش خبری یا تصویری و عکس منتشر شده در نشریات مکتوب و مجازی دارای مجوز، می‌توانند در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۹ شهریور با ارسال حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه این سوگواره، در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد گیلان گفت: سوگواره «ترسیم عشق» با محوریت «اربعین و گفتمان تمدنی شیعه»، «اربعین، غزه و فرهنگ مقاومت»، «اربعین و توسعه امنیت پایدار»، «اربعین، پیوستگی و انسجام امت اسلامی»، «اربعین تجلی حق جویی عدالت طلبی و ظلم ستیزی» و «اربعین تجلی حجاب و عفاف» برگزار می‌شود و در پایان به نفرات اول تا سوم تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی اعطا می‌شود.

به گفته مصفا، عکس‌های ارسالی باید به صورت فایل اصلی با کیفیت مطلوب و فرمت jpg با وضوح ۳۰۰ dpi در قالب لوح فشرده و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شوند.

وی از علاقه‌مندان خواست برای شرکت در این سوگواره آثار خود را حداکثر تا روز پنجشنبه ۲۹ شهریور به دبیرخانه این جشنواره واقع در رشت، خیابان حافظ، واحد امور فرهنگی این اداره کل ارسال کنند.

مصفا همچنین گفت: متقاضیان شرکت در سوگواره «ترسیم عشق» برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۳۲۱۰۹۴ – ۰۱۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز