خبرگزاری کار ایران

سالن سینمای کانون تالش به‌ بهره‌ برداری رسید

سالن سینمای کانون تالش به‌ بهره‌ برداری رسید
کد خبر : ۱۵۲۲۹۲۲

سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش افتتاح و به‌ بهره‌ برداری‌ رسید.

به گزارش ایلنا از تالش، ظهر سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

«سید جلیل میر عظیمی» مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های مسؤولان دوره‌های مختلف، به‌تشریح روند آماده سازی سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش پرداخت و اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و با اختصاص بودجه حدود به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

میرعظیمی با بیان اینکه این طرح با مساحت ۲۵۰ متر مربع، ۱۱۴ صندلی و امکانات مناسب دیداری و شنیداری، بستری برای برگزاری ویژه برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استانی و شهرستانی به شمار می‌رود، افزود: مناسب سازی این فضای فرهنگی برای افراد با نیازهای ویژه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی آئین بهره‌برداری از این طرح عمرانی را لحظه‌ای شادی آفرین برای کانونی‌ها و زمینه‌ساز کاشت غنچه‌های لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان دانست و گفت: تمام تلاش دست اندرکاران کانون پرورش فکری معطوف به نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

وی اضافه‌کرد: راه‌اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش بستری برای تبدیل این کانون به قطب فرهنگی‌هنری است و به یقین، تلاش تمامی دست‌اندرکاران گشایش این سالن در ذهن و خاطره همگان، به ویژه آینده‌داران ایران اسلامی به‌یادگار خواهد ماند.

طرح‌های فرهنگی لازمه انسان‌سازی و آینده‌سازی

«حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه شهرستان تالش هم در این آئین با ابراز خرسندی از گشایش سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهارکرد: این طرح در میان طرح‌های دیگر می‌درخشد.

حجّت‌الاسلام نورزاد در ادامه، به تبیین دلایل این درخشش پرداخت و گفت: طرح‌های فرهنگی نقش به‌سزایی در انسان‌سازی و آینده‌سازی دارند و بچه‌های امروز با بهره‌گیری از این فرصت‌ها، در فردای ایران اسلامی مسؤولیت پذیرفته و تأثیر می‌گذارند.

وی اضافه‌کرد: جانشین‌پروری، فارغ از عنوان‌های زودگذر، موجب زمینه‌ساز تغییرهای مثبت است و طرح‌های این‌چنینی، موجبات افزایش اعتبار شهرستان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام نورزاد با سرمایه‌گذاری خواندن هزینه‌های فرهنگی تصریح کرد: لازم‌است در این حوزه با تلاش مضاعف و اختصاص منابع مالی مناسب، برای انجام کارهای بزرگ زیربنایی تلاش‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز