خبرگزاری کار ایران

۹ طرح عام المنفعه در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید

۹ طرح عام المنفعه در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید
کد خبر : ۱۵۲۲۵۱۳

۹ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد تومان در شهرستان شفت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور «حسین محمدیان» معاون اقتصادی استانداری گیلان، «مهدی نقدی» فرماندار شفت و دیگر مسؤولان شهرستانی، ۹ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل مرمت و بازسازی آب بندان و بتنی کردن شبکه آبیاری و زهکشی در روستای لختکی، دو واحد طرح توسعه و بسته بندی و تورتینگ کارخانه شالیکوبی در روستاهای لختکی و برزوهندان، احداث ترانس برق و رفع مشکل ضعف برق و نصب تیرهای برق در روستای خرطوم بخش مرکزی، ۲ طرح زیر سازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله چماچا و یک طرح کافو نوری در روستای آزادمحله چماچا با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

در این روز طرح‌های فاز اول شبکه آبیاری و زهکشی به طول ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان، مرمت و بازسازی آبندان با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان توسط جهاد کشاورزی و دو واحد طرح توسعه و بسته بندی و تورتینگ کارخانه شالیکوبی با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در روستاهای لختکی و برزوهندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه احداث بیش از ۵ دستگاه ترانس با قدرت ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و نصب بیش از ۵۰ عدد تیر برق و بیش از ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و کابل خود نگهدار با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان توسط اداره برق و پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله به خلیفان به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط راهداری حمل و نقل جاده‌ای و پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله چماچاء به طول ۱.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخشداری و دهیاری روستا و یک طرح مخابراتی با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در روستای آزاد محله چماچا افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی با اعتباری ۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۵ نفر دائم توسط بخش خصوصی با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز