خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد:

برگزاری اجلاسیه شهدا به میزبانی نوار ساحلی آستارا

برگزاری اجلاسیه شهدا به میزبانی نوار ساحلی آستارا
کد خبر : ۱۵۱۷۴۶۴

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوار ساحلی آستارا از ظرفیت بالایی برای برگزاری این اجلاسیه برخوردار است، افزود: نخستین اجلاسیه شهدا به میزبانی آستارا به مدت پنج شب با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، سردار حمید دامغانی با حضور در شهرستان آستارا اظهار کرد: نخستین اجلاسیه شهدا به میزبانی آستارا به مدت پنج شب با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.

سردار دامغانی در بازدید از محل اجلاسیه گفت: اجلاسیه های مختلف علاوه بر آستارا در سایر شهرهای گیلان هم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد تا زمینه برای برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری اجلاسیه نوار ساحلی آستارا است، اضافه کرد: غرفه های مختلف در حاشیه اجلاسیه شهدای آستارا برای دایر کردن نمایشگاه های محتوایی برپا خواهد شد و در این راستا پایگاه ها و اقشار بسیج باید مشارکت کنند.

دامغانی بیان کرد: بخش اصلی این اجلاسیه مربوط به نمایش آئینی است و هنرمندان با همکاری نیروهای بسیج نسبت به بازسازی عملیات های کربلاهای چهار و پنج با عنوان شب‌های شیدایی اقدام خواهند کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوار ساحلی آستارا از ظرفیت بالایی برای برگزاری این اجلاسیه برخوردار است، افزود: حضور گردشگران هم می تواند باعث رونق بیش از پیش محفل شهدا شوند و شایسته است برگزاری این اجلاسیه برای سالیان بعد هم در دستور کار قرار بگیرد.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه اجلاسیه ۹ تا ۱۳شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: خوشبختانه تمامی دستگاه های اجرایی در آستارا از جمله فرمانداری و شهرداری برای برگزاری این اجلاسیه همکاری دارند و در تلاش هستیم از ظرفیت شهرستان تالش هم بهره مند شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز