خبرگزاری کار ایران

شهردار لنگرود خبر داد؛

ساماندهی خیابان آزموده لنگرود بعد از ۳۰ سال

ساماندهی خیابان آزموده لنگرود بعد از ۳۰ سال
کد خبر : ۱۵۱۵۹۳۵

شهردار لنگرود با بیان اینکه ساماندهی خیابان آزموده یکی از دغدغه‌های چند دهه گذشته ساکنین آن منطقه بوده، تصریح کرد: در خیابان آزموده کانالی وجود دارد که در گذشته برای آبیاری مزارع استفاده می‌شود که با گسترش منطقه شهری، مزارع نیز تبدیل به منازل مسکونی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار لنگرود با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۰ هزار کیلومتر آسفالت معابر شهری صورت گرفت، افزود: برای سال جاری نیز ۱۲۰ هزار کیلومتر آسفالت پیش بینی شده که از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شد که ۶۰ هزار کیلومتر آن از اول سال جاری تاکنون انجام شده و بقیه قرارداد نیز بنا بر اولویت‌بندی‌ها آسفالت می‌شوند.

صادق صادق‌پور با بیان اینکه ساماندهی خیابان آزموده یکی از دغدغه‌های چند دهه گذشته ساکنین آن منطقه بوده، تصریح کرد: در خیابان آزموده کانالی وجود دارد که در گذشته برای آبیاری مزارع استفاده می‌شود که با گسترش منطقه شهری، مزارع نیز تبدیل به منازل مسکونی شدند و این کانال نیز بلااستفاده شد که تحت تملک آب منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی این خیابان با آب منطقه‌ای و دیگر مسئولان ذی ربط نامه نگاری و جلسات مختلفی برگزار شد، گفت: شهرداری لنگرود در نظر دارد جهت هدایت آب‌های سطحی و بازآفرینی خیابان آزموده نسبت به انجام عملیات‌های عمرانی اقدام و تا پایان سال جاری به بهره برداری برساند.

شهردار لنگرود با بیان اینکه فاز اول لوله‌گذاری که از اواخر سال گذشته از میدان معلم تا خیابان آزموده آغاز شد به طول هفتصد متر و هزینه ۱۳.۵میلیارد تومان به اتمام رسیده است، افزود: سایر عملیات‌ها شامل فاز دوم لوله‌گذاری و پوشش با خاک برای بهره برداری داخل کانال آزموده به طول حدود ۹۵۰ متر و هزینه حدود ۱۰ میلیارد تومان، نصب جدول رفوژ میانی به طول حدود ۹۵۰ متر و هزینه حدود ۱.۳ میلیارد تومان از دیگر اقدامات برای ساماندهی خیابان آزموده است.

به گفته صادق پور، نصب چراغ‌های روشنایی رفوژ میانی خیابان آزموده به تعداد ۱۸ عدد و هزینه حدود ۱.۵ میلیارد تومان، روکش آسفالت و زیرسازی خیابان به مقدار ۲۰ هزار مترمربع و هزینه حدود ۱۶ میلیارد تومان با مجموع هزینه ۴۲.۳۰۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات برای ساماندهی خیابان آزموده در فاز دوم است که تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز