خبرگزاری کار ایران

معاون سابق شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

پزشکیان تخصص و تعهد و تجربه و التزام به مبانی انقلاب را تواماً دارد

پزشکیان تخصص و تعهد و تجربه و التزام به مبانی انقلاب را تواماً دارد
کد خبر : ۱۴۹۷۵۵۹

مردم از دعواهای بیهوده جناحی خسته شده و به دنبال فردی کاردان و متخصص و بی حاشیه هستند.

سید محمد حسن واحدی واعظ در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: انتخابات امسال با توجه به فعل و انفعالات جهانی و درگیری هایی که در منطقه و در سطوح قدرت های عالی نظامی دنیا که دارای سلاح اتمی هستند مانند روسیه و آمریکا و همچنین حکومت کودک کش اسراییل و جنگ با حماس و درگیری شدید جنگ اوکراین و حتی تنش بین چین و تایوان بسیار حائز اهمیت است و در این شرایط حساس هر چقدر سطح مشارکت افزایش یابد موجب تقویت انسجام داخلی و امنیت ملی ما در این شرایط پیچیده است پس اصل مشارکت بسیار حیاتی است و دوستداران ایران عزیز باید در صحنه حضور داشته باشند. انتخابات در صورت رعایت اخلاق جشن ملی است و همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند رقیب انتخاباتی ما شیطان اکبر نیست حجت را بر همگان تمام کردند که همگان در جبهه انقلاب هستند و جبهه بندی انقلابی و غیر انقلابی صحیح نیست.

واحدی افزود: مبانی انقلاب ایران بر پایه استقلال سیاسی و آزادی و بسط اخلاق نبوی است هر کس به این مبانی اعتقاد دارد در کشتی انقلاب است و خواستار توسعه ایران عزیز است.

این فعال صنعتی اصلاح طلب گیلانی گفت: در مورد ابعاد شخصیتی دکتر پزشکیان باید بدانیم که ایشان یک فرد ریشه دار انقلابی و به گواه همگان حتی رقبایش قابل احترام و متدین است. هیچ گونه حاشیه ای در شخصیت ایشان و خانواده اش مشاهده نشده است. او متخصص و صادق و معتقد به اصل شایسته سالاری است و مبانی اصولی انقلاب است. تدین ایشان زبانزد است حافظ نهج البلاغه و فوق تخصص قلب است. وزیر بهداشت و چند دور نمایندگی از شهر تبریز او را به اوج پختگی رسانده است.

معاون سابق شرکت شهرک های صنعتی گیلان بیان داشت: پزشکیان تخصص و تعهد و تجربه و التزام به مبانی انقلاب را تواماً دارد که این مهم در کمتر داوطلبی مشاهده می شود. او روحیه جهادی و پر کاری در عین تخصص گرایی و تدین و علاقمندی به رهبری او را چون نگینی ممتاز شایسته کرسی ریاست جمهوری کرده است.

وی افزود: مردم از دعواهای بیهوده جناحی خسته شده و به دنبال فردی کاردان و متخصص و بی حاشیه هستند تا با استفاده از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی کشور راه توسعه را در پیش بگیرد. مردم بدنبال فردی هستند که مبانی انقلاب و توسعه اقتصادی و فرهنگی را دنبال کند و از تنش ها و حاشیه ها بدور باشد و شایسته سالاری را حاکم کند. دکتر پزشکیان دارای اصول منظمی است عدالت و انصاف در تمامی شئون را پیگیری می کند و از تمامی نیروهای متخصص از هر گروه و جناحی که باشند برای اصلاح امور ملت و توسعه ایران عزیز استفاده می کند. 

واحدی اظهار داشت: یک خصوصیت بسیار مهمی که دکتر پزشکیان دارند روحیه حل مشکل است که دنبال دعوا نیستند و تمامی پتانسیل های کشور را مهم می دانند و شیوه حکمرانی را واقعا درک می کنند و دنبال شعار نیست و از ظرفیت بسیار مهم رهبرانقلاب در حل معضلات اقتصادی و اجتماعی که در سایه صمیمیت و اعتماد رخ می دهد بهره کامل خواهند برد.

واحدی تصریح کرد: رهبری بارها از مشارکت بالا در انتخابات استقبال کرده‌اند و حتی فرمودند اگر فقط ایران را هم دوست دارید و با مسائلی اختلاف نظر دارید پس بخاطر ایران در خانه ننشینید و روز جمعه جشن بزرگ ملی برای امنیت و توسعه ایران را پای صندوق رای برگزار کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز