خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه آزاد انزلی:

قطب اقتصادی گیلان به حق واقعی خود نرسیده است

قطب اقتصادی گیلان به حق واقعی خود نرسیده است
کد خبر : ۱۳۸۵۴۸۴

سرپرست منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این قطب اقتصادی گیلان به حق واقعی خود نرسیده است، گفت: محدوده منطقه آزاد انزلی وسعت بخشی شود.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، اکبر نیازی امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای ارزشمند، مسئولیت زا و دشوار است.

وی با اشاره به چالش‌ها و دشواری‌های خبرنگاری افزود: همه ایام متعلق به خبرنگاران است و به جای روز خبرنگار با روزهای خبرنگار داشته باشیم.

سرپرست منطقه آزاد انزلی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و فرصت‌های سرمایه گذاری برای منطقه آزاد جهت توسعه تجاری و بازار هدف اضافه کرد: روسیه بازار هدف خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری بود که مورد غفلت واقع شد.

نیازی با بیان اینکه از فرصت جنگ روسیه و اوکراین استفاده تجاری نکردیم، گفت: واکاوی و تحلیل و بررسی چرایی‌ها و دلایل عدم استفاده درست و بهینه از فرصت تجاری در بازار روسیه در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به طرفین‌های اقتصادی و تجاری خوب در سه استان شمال کشور افزود: ایجاد فضای رقابتی مناسب در استان‌های شمال کشور منجر به توسعه اقتصادی و پیشرفت می‌شود.

سرپرست منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این قطب اقتصادی گیلان به حق واقعی خود نرسیده است، گفت: منطقه آزاد انزلی از لحاظ مقیاس جزو کوچک‌ترین مناطق آزاد کشور است اما ظرفیت‌ها بالقوه و نهفته فراوانی دارد.

نیازی با بیان اینکه محدوده منطقه آزاد انزلی وسعت بخشی شود، اضافه کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با تولید آثار برای توسعه جغرافیایی منطقه آزاد انزلی تلاش کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶۴ واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی، افزود: شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی گنجایش افزایش ایجاد واحد تولیدی ندارد.

سرپرست منطقه آزاد انزلی با اشاره به اهمیت رونق تولید در بخش‌های مختلف، بیان کرد: افزایش تولید منجر به رونق اقتصادی و ارزآوری می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز