خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه ملی هوشمند رسیدگی به شکایات

راه اندازی سامانه ملی هوشمند رسیدگی به شکایات
کد خبر : ۱۳۶۷۱۴۲

بازرس کل گیلان گفت: شکایات سازمان بازرسی یکماهه جواب داده می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، بازرس کل گیلان گفت : به تازگی در سازمان بازرسی سامانه ملی هوشمند رسیدگی به شکایات راه اندازی شده است که شاکیان می‌توانند با کد رهگیری مسیر پرونده را پیگیری کنند.

سجاد ده ده جانی افزود : براساس قانون جدید مهلت رسیدگی به شکایات هم یک ماه مقرر شده است.

بازرس کل استان گیلان با بیان اینکه ضابطان و نیرو‌های حراست ادارات می‌توانند در هرچه بهتر اجرا کردن این قانون موثر باشند ، گفت : هدف از اجرای این طرح تسریع در پاسخگویی به شکایات مردمی است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز