خبرگزاری کار ایران

گیلان میزبان جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

گیلان میزبان جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها
کد خبر : ۱۳۲۵۰۵۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دهمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی امسال هم در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی در نشست هماهنگی برگزاری دهمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در گیلان با ابراز خرسندی از میزبانی دوباره گیلان برای برگزاری این جشنواره با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ، گفت : این فرصتی ارزشمند است که استان ما برای دومین سال سفیر نشر فرهنگ رضوی در کشور باشد.

وی با اشاره به برگزاری متفاوت این دوره از جشنواره با استفاده از تجارب گذشته و ظرفیت‌های کنونی ؛ بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور شخصیت‌های ملی، با محوریت اهداف جشنواره به ویژه موضوع امام رضا (ع)، الگوی مدارا و گفتگو که از بخش‌های ویژه جشنواره است، تأکید کرد.

وی برپایی نمایشگاه‌های متعدد هنری با هدف تبیین فرهنگ رضوی را خواستار شد و گفت : این برنامه‌ها و تدوین کتاب به ماندگاری جشنواره کمک می‌کند.

 سید جلال فیاضی دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در آینه رسانه‌های کشور و دیگر اعضای دبیرخانه این جشنواره هم در این دیدار، دیدگاه‌های خود را برای هرچه بهتر برگزاری این دوره از جشنواره بیان کردند.

 فیاضی دبیر جشنواره با بیان اینکه آثار ارسالی به این جشنواره باید در مطبوعات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد افزود: آثار ارسالی به این جشنواره شامل بخش های : سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش خبری، مصاحبه، نقد و مقاله، عکس و گزارش تصویری (مجموعه عکس و کلیپ) و بخش ویژه ( امام رضا علیه‌السلام؛ الگوی مدارا و گفت و گو) و بخش بین الملل است.

دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام است که امسال هم در گیلان برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره نیمه دوم اردیبهشت سال آینده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز