خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد؛

مراکز درمانی در ارائه خدمات به بازنشستگان پیشگام باشند

مراکز درمانی در ارائه خدمات به بازنشستگان پیشگام باشند
کد خبر : ۱۲۹۹۱۱۴

استاندار گیلان با بیان اینکه پیگیری مطالبات بازنشستگان در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: مراکز درمانی در ارائه خدمات به بازنشستگان پیشگام باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در نشست صمیمی با روسای کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گیلان ، اظهار کرد: بازنشستگان، قشر ارزشمند و اثرگذار جامعه هستند و نقش مهمی در تعالی نظام ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات بازنشستگان در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، افزود: دولت برای حل مشکلات و مطالبات بازنشستگان، برنامه های راهبردی را در پیش گرفته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه انتظارات و دغدغه‌های بازنشستگان به حق است، گفت: تأمین رفاه، درمان و دستمزد بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عباسی با تأکید بر فراهم کردن امنیت اجتماعی و درمانی برای بازنشستگان، بیان کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی در ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان پیشگام باشند.

وی ادامه داد: بسترسازی رفاهیات بازنشستگان در بخش های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان باید تامین شود، اضافه کرد: توجه به معیشت، اقتصاد و مسائل رفاهی و درمانی بازنشستگان مورد تاکید است.

 عباسی با اشاره به رویکرد دولت در مردمی کردن اقتصاد، بیان کرد: برقراری عدالت اجتماعی، اقتصادی و معیشتی در جامعه از سوی دولت سیزدهم، دشمن را نگران کرده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بهره مندی بازنشستگان از امکانات فرهنگی و ورزشی تقویت می شود، افزود: برنامه ریزی برای ارتقای سلامت بازنشستگان باید امکان سنجی شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمندی هستند که باید قدردان آنها باشیم، گفت: نسبت به مشکلات و چالش های بازنشستگان دغدغه مند هستم.

در این نشست علاوه بر ارائه گزارش اقدامات پیرامون بازنشستگان استان توسط مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان، هریک از روسای کانون های بازنشستگان گیلان به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و انتظارات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز