خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد؛

مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های گیلان

مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های گیلان
کد خبر : ۱۲۵۵۷۶۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های استان گفت: رسانه نقش هدایت گری و جهت دهی به افکار را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی امروز در همایش نقش رسانه در توسعه برند سازی شهر خلاق رشت اظهار کرد: رسانه نقش اساسی و اثرگذاری در هدایت گری و جهت دهی افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزود: فاتحان رویدادها باید از حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر گفت: تلاش می‌کنیم جایگاه واقعی فرهنگ و هنر گیلان را احیا کنیم و تحقق این امر مستلزم همکاری و حمایت رسانه‌ها است.

ثقتی با اشاره به نامگذاری رشت به عنوان شهر خلاق خوراک بیان کرد: در برند سازی این عنوان بین المللی اقدام رسانه‌ای صورت نگرفته و نیاز است در معرفی آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر معرفی مفاخر و هویت فرهنگی و اجتماعی گیلان افزود: سرمایه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی گیلان باید معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها رسالت سیاست گذاری و جهت دهی افکار عمومی دارند، گفت: رسانه‌های گیلان همیشه پای کار انقلاب بودند و در عین مطالبه گری و احصاء مشکلات، به تبیین و معرفی مفاخر فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.

ثقتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تریبون‌های اثرگذار شهرهای کمتر توسعه یافته هستند، تصریح کرد: نقش و مسئولیت رسانه‌های محلی به مراتب سنگین‌تر از دیگر رسانه‌ها است.

وی از برگزاری اولین جشنواره هفته فرهنگ و هنر در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: گیلان سال‌ها مجری برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی بوده و باید این جایگاه را دوباره به استان برگردانیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز