خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان:

بازی با سفره خانوار، اعلام جنگ با مردم است/ هرگونه افزایش قیمت بجز در چهار کالای اعلام شده ، ممنوع است

بازی با سفره خانوار، اعلام جنگ با مردم است/ هرگونه افزایش قیمت بجز در چهار کالای اعلام شده ، ممنوع است
کد خبر : ۱۲۳۲۳۷۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه بازی با سفره و سبد زندگی خانوار اعلام جنگ با مردم است، گفت: در حال حاضر به غیر از چهار کالای اعلام شده از سوی دولت هر گونه افزایش قیمت ممنوع است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان  در جلسه تنظیم بازار رضوانشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بازی با سفره و سبد زندگی مردم و خانوار اعلام جنگ با مردم است،گفت: به محض احراز تخلف، با واحد صنفی مربوطه شدیداً برخورد خواهد شد.

مرتضی امینی گفت: حضور مسئولان در بین مردم و اطلاع رسانی قیمت ها و آزادسازی قیمت چهار قلم کالا مهم است و در حال حاضر به غیر از چهار کالای اعلام شده از سوی دولت هر گونه افزایش قیمت ممنوع است، مگر تیین نرخ در ستاد تنظیم بازار انجام شود.

وی تصریح کرد: شرکت ها و عمده فروشی ها از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار مورد نظارت وپایش قرارگیرند و با کسانی که بخواهند از ارزاق و مایحتاج عمومی مردم سوء استفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد.

سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر نیز در این جلسه، اظهار داشت: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات رهبری است، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

وی با بیان اینکه تحقق وعده های دولت به مردم حاصل همراهی مردم است، گفت: سودجویان با مشاهده به خطر افتادن منافع شان، فعالیت های تخریبی انجام می دهند و می خواهند طعم شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: در مباحث اقتصادی و جایی که نفع مردم در آنجا هست با هیچ کسی تعارف نداریم و در سریع ترین زمان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 صفوی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهرستان،گفت: ساماندهی ، پالایش و نظارت بر نانوایی ها به صورت کارشناسی جهت رضایتمندی مردم از سوی کارگروه آرد و نان در حال انجام است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به میزان واحدهای صنفی در شهرستان به منظور نظارت و کنترل بازار، خواستار استقرار اداره تعزیرات حکومتی در رضوانشهر شد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر نظارت، بازرسی، رصد و کنترل قیمت ها و حضور اعضای ستاد تنظیم بازار ،اتاق اصناف و بسیج اصناف در بین مردم در راستای اعتماد عمومی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز