خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان مطرح کرد:

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پلی برای پاسخگویی به سئوالات مخاطبان

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پلی برای پاسخگویی به سئوالات مخاطبان
کد خبر : ۱۰۰۹۱۶۴

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگویی به سئوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه طرح 3070 از اواخر آبان ماه آغاز شده و طی آن 30 خدمت اصلی و پر مراجعه تامین اجتماعی با قابلیت ارائه غیرحضوری بر روی سامانه مربوطه پیاده خواهد شد، افزود: براساس برآوردها پیش بینی می‌شود با تکمیل این طرح سالانه 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب و واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور کاسته شود . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طبق آمار استانی، سالانه حدود 3 تا 4 میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان وجود دارد که متوسط روزانه 10 تا 12 هزار مراجعه را دربر می‌گیرد اظهار داشت : پس از فراهم شدن امکانات اولیه توسعه خدمات اینترنتی و بویژه با حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و جایگزینی استحقاق سنجی سیستمی برای آن حدود 20 تا 25 درصد این مراجعات کاهش یافت و با اجرای جامع طرح 3070 امیدواریم که شاهد کاهش‌مجدد 40 تا 50 درصدی مراجعات حضوری باشیم . 

علی حسین نژاد با دعوت از تمامی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران به منظور ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir ، به تشریح 9 خدمت رونمایی شده تاکنون پرداخته و در خصوص سئوالات احتمالی مخاطبان به منظور استفاده از این سامانه اظهار داشت: کارشناسان دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره 1420 آماده پاسخگوئی و راهنمایی در این زمینه بوده و در سطح شعب نیز کارشناسانی بمنظور هدایت شرکای اجتماعی و آموزش کاربردی جهت بهره مندی از سرویس های تعریف شده پیش بینی شده است .

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز