خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبر داد

وجود ۲۳۸ شعب اخذ رای جهت جمع‌آوری آرای مردم بویراحمد

فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، محمدکاظم نظری، تعداد شعب اخذ رای در ۲۳۸ شعبه عنوان کرد و گفت: تعداد صندوق‌ها در چهار بخش شهرستان را ۱۱۱ صندوق ثابت و ۱۲۷ سیار است.

وی در ادامه به تفکیک بخش مرکزی را دارای ۱۵۸ صندوق که از این تعداد ۱۰۰ صندوق ثابت و ۵۸ صندوق سیار بوده، گفت: بخش کبگیان سرجمع دارای ۱۹ صندوق بوده که از این تعداد چهار صندوق ثابت و ۱۵ صندوق سیار آماده دریافت آرای مردم در این بخش است.

فرماندار بویراحمد گفت: بخش مارگون در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۳۲ شعبه اخذ رای متشکل از پنج صندوق ثابت و ۲۷ صندوق سیار آماده دریافت آرای مردم است.

نظری افزود: بخش لوداب با ۲۹ شعبه اخذ رای که شامل دو صندوق ثابت و ۲۷ سیار در این دور از انتخابات آماده است.

نظری گفت: خوشبختانه هیئت اجرایی افرادی با تجربه، معتقد و متدین هستند  که تا الان بخشی از کار خوب پیش رفته است.

وی افزود: هدف تمامی دست اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است که تمهیدات لازم برای اعتماد نمایندگان فراهم شده است.

این مسئول با بیان اجرای تمهیدات لازم در برگزاری انتخابات پرشور و سالم و اعتمادسازی کاندیداهای این دور از انتخابات، تصریح کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد زمینه را برای حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات فراهم می‌کنیم.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد در ادامه با بیان اینکه برای مشخص شدن اعضای شعب اخذ رای از افراد متدین با سلایق گوناگون استفاده می‌کنیم، گفت: با این کار موجبات جلب و اعتماد مردم را فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از افراد با تجربه سنوات گذشته به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای استفاده می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون در بحث پشتیبانی، تامین خودرو و نیروی انسانی حداکثر مساعدت‌ها لحاظ شده است.

نظری گفت: شهرستان بویراحمد جزء شهرستان‌هایی بوده که در برگزاری انتخابات با تفاهم و برادری کارها را به پیش برده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است.

فرماندار بویراحمد از آحاد مردم و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با سلایق مختلف و خبرگان رهبری تقاضای همکاری با اعضای ستاد انتخابات شهرستان داشت.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات پرشور مهم خواند و گفت: رسانه‌ها برای سالم‌سازی فضای انتخابات و رقابت همراهی لازم را داشته باشند.

نظری گفت: از راهنمایی و کمک دلسوزان نظام برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم استقبال خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۳۱۸۰۹