خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه پایداری در یاسوج:

وجود ماهواره در خانه، مانند وجود شیطان در خانه است

وجود ماهواره در خانه، مانند وجود شیطان در خانه است
کد خبر : ۱۸۷۴۱۸

خیانت مرد به زن و زن به مرد از دیگر نتایج حضور ماهواره در خانواده‌ها است که این امر در غرب نهادینه شده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ماهواره را فتنه فراگیر عنوان کرد که خانواده ها بویژه والدین می بایست درباره این فتنه فراگیر دقت های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ستار هدایتخواه در نشستی با بانوان فعال فرهنگی یاسوج در سالن شهید هرمزپور یاسوج گفت: ماهواره تلاش می کند خانواده های بی قید و بند را در برابر خانواده های دین مدار قرار دهد و بی ارزشی ها را در جامعه تروج کند.

وی با بیان ویژگی های ماهواره و تاثیرات گسترده آن بر روح و فکر انسان، اظهارداشت: تزلزل در بنیان های خانواده مهمترین رویکرد ماهواره در خانواده ها محسوب می شوند.

این فعال فرهنگی - سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: خیانت مرد به زن و زن به مرد از دیگر نتایج حضور ماهواره در خانواده‌ها است که این امر در غرب نهادینه شده است.

هدایتخواه، حذف روابط عاطفی در بین خانواده ها را از دیگر پیامدهای ماهواره در یک خانواده دانست و یادآورشد: با ورود ماهواره به خانواده ها، شک و تردید نسبت به همدیگر دو چندان و در نهایت شاهد از هم پاشیدگی خانوارها هستند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: از بین بردن فرهنگ مقدس خانواده، هم خانگی بدون ازدواج و روابط آزاد، بی غیرت کردن مردان و بی حیا کردن زنان از دیگر آسیب ها و تهدیدهای ماهواره در خانواده و جامعه است.

هدایتخواه، یکی دیگر از از پیامدهای تربیتی ناشی از ترویج ماهواره در خانواده ها را اختلال در مسائل جنسی کودکان عنوان و تصریح کرد: ماهواره زشت ترین مسائل جنسی را به فجیع ترین شکل نشان می دهد.

وی گفت: یکی دیگر از آسیب های ماهواره تبدیل کردن خانه به مرکز فساد است که باید در این زمینه کارهای فرهنگی از جمله آگاهی خانواده نسبت به تهدیدات و آسیب های ماهواره را افزایش داد.

عضو جبهه پایداری افزود: باید پذیرفت که وجود ماهواره در خانه همانند حضور " شیطان " است و متاسفانه افزایش آمارد استفاده کنندگان از ماهوار در جامعه سبب افزایش آسیب های اجتماعی شده است.

هدایتخواه تاکید کرد که راهکار مقابله با ماهواره می بایست از طریق فرهنگی و با بیان آسیب ها و تهدیدهای آن صورت گیرد.

در پایان سخنرانی نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، شرکت کنندگان به طرح سوالاتی پرداخته که هدایتخواه به سوالات طرح شده پاسخ داد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز