خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان خبرداد؛

زنان کهگیلویه و بویراحمدی ۴۰ قطعه طلا به حماس و حزب الله لبنان اهداء کردند

زنان کهگیلویه و بویراحمدی ۴۰ قطعه طلا به حماس و حزب الله لبنان اهداء کردند
کد خبر : ۱۵۴۷۴۸۸

مواضع رئیس جمهور و دولت چهاردهم در قبال جبهه مقاومت ستودنی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از اهدای ۴۰ قطعه طلا توسط زنان این استان برای حمایت از خط مقدم حماس و حزب الله لبنان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدنصیر حسینی" در خطبه دوم نمازجمعه این شهر گفت: هر چند نیروهای زیادی در جبهه مقاومت در حال مقابله با اسرائیل داریم اما ما نباید پشتیبانی مالی را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ میان کُفر و اسلام و نفاق و اسلام است، اظهارداشت: امروز خط مقدم در لبنان فلسطین و سوریه است و باید مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه یاسوج افزود: حرکت‌های بسیار خوبی در استان ما شکل گرفته و حدود ۴۰ قطعه طلا توسط خانم‌ها به خط مقدم حماس و حزب الله اهدا کردند که قابل تحسین است.

حسینی گفت: خانم‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های بسیار خوبی به محور مقاومت در استان ما کرده‌اند و ما نباید بگذاریم خط مُقدم دچار ضعف شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به پویش ایران همدل برای کمک به جبهه مقاومت اشاره و یادآورشد: امروز مردم در شرایط سخت در غزه و لبنان زندگی می‌کنند و پروردگار متعال، جهاد با مال را برای ما واجب کرده است و امروز باید با مال خود برای کمک به محور مقاومت جهاد کنیم.

حسینی افزود: صهیونیستی ها، مرز جغرافیایی خود را از رودخانه نیل تا  رودخانه فرات قرار داده اند و خیلی از کشورهای اسلامی هنوز نمی‌فهمند که چه خبر است.

وی گفت: امروز غزه و لبنان از همه کشورهای اسلامی دفاع می‌کنند و در خط مقدم قرار گرفته اند اما این خط مقدم توسط برخی از کشورهای اسلامی و جبهه نفاق، خنجر می‌خورند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود، مواضع دولت چهاردهم بویژه رئیس جمهور و وزیر امورخارجه این دولت در قبال جبهه مقاومت را ستودنی و شجاعانه خواند.

حسینی افزود: حمایت شجاعانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه از محور مقاومت ستودنی است و موضع‌گیری آنها خوب، به وقت و جسورانه است.

وی گفت: حرکت رئیس مجلس بهمراه فرزندان خود که خود او هواپیما را تا لبنان در شرایط سخت جنگی هدایت کرد و روحیه خوبی به محور مقاومت داد، نیز قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز