خبرگزاری کار ایران

برخورداری 9 روستای بویراحمد از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۳۸

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا در شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " ریحان بهادر" در آئین افتتاح گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان بویراحمد که ساعاتی پیش با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهارداشت: آئین افتتاح گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان بویراحمد شامل روستاهای اسلام‌آباد، تنگ سرخ، سرتنگ تنگ‌سرخ، چشمه‌چنار، گبونه، آب‌مورد لوداب، پیروزک، رضا آباد قلات و ضامن‌آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 275 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها بیش از 300 خانوار یعنی حدود هزار و 200 نفر از نعمت گاز روستایی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، سخت گذری، کوهستانی و پراکندگی روستاها در این استان را از مشکلات خدمات رسانی به روستانشینان در حوزه گازرسانی برشمرد.

 "سیدجواد هاشمی مهر" معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با تاکید براینکه خدمات رسانی به روستاها از برکات نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: ما بعنوان خادمان مردم بایستی در ارائه این خدمات، تمام تلاش مان را بدون منت بکار بگیریم.

وی به مشارکت گسترده مردم در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره و یادآورشد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر حماسه ای در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز