خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی کشتی آزاد

نظارت جدی خادم بر چهار آزادکار

نظارت جدی خادم بر چهار آزادکار
کد خبر : ۳۳۵۹۶۲

تمرین تیم ‌ملی کشتی آزاد زیر نظر مربیان تیم ‌ملی در خانه کشتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین آزادکاران حاضر در اردوی تیم ‌ملی زیر نظر رسول خادم و مربیان تیم ‌ملی در خانه کشتی برگزار شد که در این تمرین کشتی‌گیر‌ان شاخص تیم ‌ملی نظیر سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، علیرضا قاسمی در 74 کیلوگرم، عباس طحان در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم با حریفان خود سرشاخ شدند. فشار این تمرینات به حدی بود که بارها کشتی‌گیر‌ان به نفس نفس افتادند.

خادم به همراه سایر مربیان تیم ‌ملی از کنار تشک نکات فنی را بارها به کشتی‌گیر‌ان تیم ‌ملی گوشزد می‌کرد و خواستار حمله و فشار آوردن آنها به حریفان بود.

فشار تمرینات که در زمان‌های تعیین شده انجام می گرفت به حدی بود که کمیل قاسمی و سایر کشتی‌گیر‌ان بارها زیر این فشار از فرط خستگی فریاد زدند و بر روی تشک افتادند.

همچنین در سوی دیگر سالن حکایت متفاوت بود و با نظر سرمربی تیم ‌ملی، کشتی‌گیر‌ان به ورزش بسکتبال پرداختند و تمرینات سبکی را برگزار کردند.

چهره‌های شاخص تیم ‌ملی نظیر حسن رحیمی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی و رضا یزدانی هر کدام به دلایلی قرار است بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) تمرین سبکی را انجام دهند.

علیرضا کریمی در تمرینات دیروز از ناحیه انگشت دست دچار آسیب‌دیدگی‌ شد. حسن یزدانی نیز از ناحیه زانو با مصدومیت جزئی مواجه شد. رضا یزدانی نیز به علت سرماخوردگی در تمرینات صبح حضور نداشت. همچنین حسن رحیمی نیز که چندی پیش در اردوی تیم ‌ملی آسیب دید با نظر کادرفنی بعد از ظهر به تمرین می پردازد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز