خبرگزاری کار ایران

کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه ها؛

صبای قم به مقام سوم کشتی کشور رسید

صبای قم به مقام سوم کشتی کشور رسید
کد خبر : ۱۸۰۸۱۶

نماینده قم با دو پیروزی و دو شکست در جایگاه سوم ایستاد / تیم شهدای هفتم تیر تهران به مقام قهرمانی رسید / روح الله میکائیلی و ناصر مهرآرا مربیان تیم کشتی صبای قم بودند.

تیم کشتی فرنگی صبای قم در نخستین دوره مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ کشور به مقام سوم رسید.

به گزارش ایلنا، مرحله اول رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور از صبح دیروز(پنج شنبه) در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شده بود و لحظاتی پیش با معرفی تیم های برتر در رشته فرنگی مشخص شد.

این مسابقات در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شد که صبای قم تنها در رشته فرنگی شرکت کرده بود و با تیم های پیام نور تهران، مرکز جراحی پاستور اندیمشک، شهدای هفتم تیر تهران، شورای شهر و شهرداری البرز هم گروه بود.

صبای قم دیروز سه مسابقه انجام داد که در دیدار اول و دوم مقابل تیم های پیام نور تهران و شورای شهر و شهرداری البرز به ترتیب با نتیجه انفرادی ۶ بر ۲ و امتیاز مثبت ۲۸ بر ۷؛ و در بازی دوم با نتیجه انفرادی ۵ بر ۳ و امتیاز مثبت ۲۳ بر ۱۴ پیروز شده بود.

نماینده قم در هردو بازی سوم و چهارم مقابل تیم های شهدای هفتم تیر تهران و مرکز جراحی پاستور اندیمشک در نتیجه انفرادی به تساوی ۴ بر ۴ رسید و هردو دیدار را با اختلاف امتیاز مثبت اندکی واگذار کرد.

تیم کشتی صبا در برابر تیم شهدای هفتم تیر تهران با امتیاز مثبت ۱۸ بر ۱۷ و در دیدار پایانی خود مقابل تیم اندیمشک با امتیاز مثبت ۱۹ بر ۱۷ مغلوب شد.

صبای قم با ترکیب شاهین فلاحی در ۵۹ کیلوگرم، حمید زارع در ۶۶ کیلوگرم، بهرام جلالی در ۷۱ کیلوگرم، امیرحسین مولایی در ۷۵ کیلوگرم، علی زینتی رفاه در ۸۰ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در ۸۵ کیلوگرم، یحیی حصاص در ۹۸ کیلوگرم و در نهایت بهنام مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم در این رقابت ها حاضر شده بود که روح الله میکائیلی و ناصر مهر آرا مربیان تیم کشتی فرنگی صبای قم بودند که سرپرستی این تیم را مسعود صفوی در اختیار داشت.

پس از پایان نخستین دوره مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ کشور، تیم شهدای هفتم تیر تهران با چهار پیروزی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کشتی فرنگی صبای قم در رتبه سوم قرار گرفت.

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

۱ - شهدای هفتم تیر تهران

۲ - مرکز جراحی پاستور اندیمشک

۳ - صبای قم

۴ - پیام نور تهران

۵ - شورای شهر و شهرداری کرج

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز