خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام دیمیتریف - روسیه؛

وزن کشی چهار وزن دوم انجام شد

کد خبر : ۱۵۱۸۵۷

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول با کشتی گیری از روسیه روبرور می‌شود و در صورت پیروزی نیز به مصاف دیگر کشتی گیر میزبان می‌رود.

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف عصر امروز به وقت محلی در شهر یاکوتسک برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول با کشتی گیری از روسیه روبرور می‌شود و در صورت پیروزی نیز به مصاف دیگر کشتی گیر میزبان می‌رود. در همین وزن رضا اطری در دور اول به مصاف کشتی گیر ترکیه‌ای می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران مغولستان با قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم فرزاد کولیوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتی گیر روس مبارزه می‌کند. حسن یزدانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور اول با کشتی گیری از مغولستان روبرو می‌شود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران دیدار قزاقستان با روسیه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۲۸ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند مجتبی گلیج در دور نخست با حریف روسی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران ترکیه با ازبکستان پیکار می‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز امین طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران روسیه با اوکراین می‌رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

مسابقات چهار وزن دوم فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز