خبرگزاری کار ایران

مردم مسائل را می‌بینند و قضاوت می‌کنند؛

جدیدی: مردم به این رفتارهای دستگاه ورزش نمره خوبی نمی‌دهند

جدیدی: مردم به این رفتارهای دستگاه ورزش نمره خوبی نمی‌دهند
کد خبر : ۱۳۳۵۹۲

امیدوارم در فرصت باقی مانده، متولی ورزش کشور و مدیران ارشد ورزش با نگاه خردمندانه به این موضوع نگاه و بازی را به همین جا ختم کنند.

کاندیدای مجمع انتخابات فدراسیون کشتی تاکید کرد که مانعی بر سر راه حضورش در انتخابات فردا شنبه وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در حالی روز شنبه، ۱۴ دی‌ماه جاری برگزار می شود که بیش از دو سال است فدراسیون ورزش اول کشور با سرپرست اداره می‌شود.

یکی از کاندیداهای تصدی ریاست فدراسیون کشتی، عباس جدیدی است که جدی‌ترین رقیب رسول خادم برای نشستن بر روی صندلی داغ ریاست فدراسیون کشتی به شمار می‌رود. با این حال نایب قهرمان پیشین المپیک به دلیل ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور مبنی برعدم حضور دولتی‌ها در مجامع انتخابات فدراسیون‌ها، نمی‌تواند در کارزار انتخاباتی روز شنبه شرکت کند، موضوعی که خودش آن را قبول ندارد.

جدیدی در مورد برگزاری مجمع فدراسیون کشتی و احتمال عدم حضور وی به خبرنگار ایلنا گفت: دلیلی برای شرکت نکردنم نمی‌بینم و امیدوارم این قضیه اشتباهی که شروع شده، به زودی به پایان برسد و جلوی این کارها گرفته شود چراکه صورت خوشی برای ورزش کشور ندارد.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که به هادی ساعی دیگر عضو شورای شهر تهران اجازه حضور در مجمع داده نشد و آیا این قضیه در مورد شما نیز تکرار می شود یا نه، تصریح کرد: این مساله باید از راه قانونی و حقوقی حل شود و از دریچه قانون بایستی به آن نگریست. چون این یک بازی برد و باخت نیست و تمامی ارکان ورزش کشور را درگیر خود خواهد کرد.

وی ادامه داد: نامه سازمان بازرسی کل کشور به دستگاه ورزش موجی را ایجاد کرده که باعثمتشنج شدن فضای ورزش شده است. این نامه نه تنها کاندیداها را به چالش انداخته، بلکه رای‌دهندگان هم از این مساله ناراحت هستند و در مجموع این مساله، کل مجمع را از زوایای مختلف زیر سوال برده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم در فرصت باقی مانده، متولی ورزش کشور و مدیران ارشد ورزش با نگاه خردمندانه به این موضوع نگاه و بازی را به همین جا ختم کنند.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا درخصوص اینکه براساس قانون، حضور در شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود، اظهار داشت: تفسیرهای اخیر در مورد این موضوع، تکرار مکررات است. ما به اجرای قانون معتقدیم، اما در این‌گونه موارد باید به قانون رجوع کنیم. اگر شبهاتی دراین زمینه دیده می‌شود، تنها مرجع رسیدگی به آن مجلس شورای اسلامی است.

جدیدی تصریح کرد: سوال من این است که چرا مجمع انتخابات فدراسیون هاکی را برگزار کردند؟ اگر این‌طور باشد، پس باید به حسین رضازاده نیز بگویند هم از فدراسیون وزنه‌برداری استعفا دهد و هم از شورای شهر. از آقایان می‌پرسم اگر دنبال اجرای قانون هستند، چرا انتخابات فدراسیون تیراندازی را برگزار نمی‌کنند؟!

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید این قبیل تصمیمات به نوعی تلاش برای حذف رقیبان قدرتمند روسای کنونی فدراسیون‌هاست، گفت: مردم خودشان مسائل را می‌بینند و در مورد آنها قضاوت می‌کنند. با این قبیل کارها مردم نمره خوبی به دستگاه ورزش نمی‌دهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز