مشاور فرهنگی شهردار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
افزایش تماسهای مردمی با مرکز ۱۳۷ شهرداری
در پی افزایش ساعات کاری مرکز راهنمای شهر ۱۳۷ و اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان، تماس های شهروندان با این مرکز طی ۷۵ روز ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
مشاور فرهنگی شهردار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز راهنمای شهرداری کرمان با شماره ۱۳۷، به عنوان مرجعی جهت انتقال نظرات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات شهری شهروندان به شهرداری می باشد که روزانه از ساعت ۷ صبح لغایت ۸ شب و همچنین در روزهای تعطیل، پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.
به گزارش ایلنا ازکرمان امیر مداح تصریح کرد: کل تماسهای برقرار شده در فروردین، اردیبهشت و نیمه اول خرداد ماه با این مرکز۲۳۸۶ مورد بوده که در مقایسه با ۱۱۰۰ تماس سال گذشته طی همین مدت بیش از دو برابر افزایش را نشان می دهد.
وی افزود: از این تعداد تماس بیشترین تماسها به ترتیب از سوی شهروندان منطقه دو، سه، یک و چهار شهری انجام شده است.
امیرمداح عنوان کرد: پس از انجام هر تماس از سوی شهروندان، جهت پیگیری درخواست، نامه کتبی و همچنین پیامک هایی به مسئولین مربوطه ارسال می شود تا در سریع ترین بازه زمانی و بر اساس نوع درخواست، اقدامات لازم صورت پذیرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان اضافه کرد: مرکز ۱۳۷ به عنوان مرجعی جهت نظارت مردمی می تواند کارکردهای مناسب در مدیریت موثر شهری داشته باشد.
وی گفت: توصیه و تأکید شهردار محترم بر برطرف شدن هر چه سریعتر مشکلات شهری شهروندان ما را بر آن داشت تا در خصوص کاراتر شدن این سامانه و به منظور افزایش سرعت و ظرفیت پیگیری تماس ها از سوی شهروندان نسبت به تهیه نرم افزار جدید ۱۳۷ اقدام و نسخه پیشرفته تر آن طی ماه های آینده در این مرکز نصب و بکار گرفته شود.