مدیرعامل سازمان خدمات موتوری وپسماند شهرداری کرمان
بهبود خدمات رسانی سازمان پسماند با تماسهای مردمی ۱۳۷
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان از بهبود خدماترسانی سازمان به واسطه تماسهای مردمی ۱۳۷خبر داد.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: تماسهای شهروندان با مرکز اطلاع رسانی ۱۳۷ و تقاضای مکرر آنها برای ساماندهی وضعیت قرار دادن زباله توسط برخی از شهروندان در ساعات میانی روز در کوچه و خیابانهای شهر، نقطه آغازی برای رسیدگی بیشتر و بهبود خدمات رسانی در این زمینه بود.
به گزارش ایلناازکرمان جهانشاهی با تاکید بر اینکه کار اطلاع رسانی در این خصوص توسط سازمان انجام شده است، گفت: نصب بیلبورد تبلیغاتی، ارائه تراکت و پخش ویژه برنامههایی در خصوص ساعت قرار دادن زباله بیرون از منزل، نحوه جداسازی زبالههای تر و خشک و بازیافت آنها، در صدا و سیمای کرمان از جمله فعالیتهای سازمان در این باره بوده است.
وی برگزاری جشنوارههای مختلف بازیافت و هماهنگی با شهرداران محلات را از دیگر فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند برای اطلاع رسانی درباره نحوه صحیح جمعآوری و جداسازی زبالههای تر و خشک عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه زمان جمعآوری زبالهها درشهر کرمان یک شب در میان ساعت ۹ شب است، خاطرنشان کرد: امید میرود شهروندان خود را جدا از شهر و شهرداری ندانسته و ضمن رعایت موارد مذکور، به سایر شهروندان که با قرار دادن زبالهها در ساعات میانی روز باعثبی نظمی و آزار و اذیت سایر شهروندان میشوند، تذکر دهند تا شهری تمیز، آباد و در خور شهروندان فهیم کرمانی داشته باشیم.
.