خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان:

باید در زمینه اقتصادی هم دشمنان را وادار به عقب نشینی کنیم

باید در زمینه اقتصادی هم دشمنان را وادار به عقب نشینی کنیم
کد خبر : ۱۶۲۹۲۷

برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور همدلی و وفاق همه نیروهای حامی نظام ضروری و تأثیر گذار است، همه باید به صحنه بیایند.

فرماندار کرمان در جمع مدیران ادارات شهرستان کرمان با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ توسط رهبر معظم انقلاب گفت: امروز یکی از ضرورت‌ها و نیازهای کشور مدیریت جهادی و حرکت در این بخش است در مدیریت جهادی نگاه به جایگاه نیست، مدیر و کارکنان همه با هم کار می‌کنند.
به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: اقتصاد ما به میزان زیادی به دولت وابسته است این روند باید عوض شود نگاه به ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی باید تقویت شود. باید از ظرفیت‌های مردمی و استانی استفاده و خلق ثروت و درآمد کنیم.
توحیدی خاطرنشان کرد: همانگونه که توانستیم در زمینه اقتصادی قدرتمند شویم به گونه‌ای که دشمنان نظام گزینه نظامی را از دستور کار خارج کنند باید تلاش کنیم در زمینه اقتصادی هم دشمنان را وادار به عقب نشینی کنیم.
وی برهمدلی و وفاق همه مسئولین و مردم تأکید کرد و گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور همدلی و وفاق همه نیروهای حامی نظام ضروری و تأثیر گذار است، همه باید به صحنه بیایند.
فرماندار کرمان وجود دو نماینده در مجلس شورای اسلامی که هر یک در سطح ملی دارای مسئولیت‌های بالایی هستند را از ظرفیت‌های شهرستان کرمان دانست که باید از آن‌ها استفاده کرد.

ارسال نظر