خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کرمان:

تلاش‌های شایسته تقدیری در حوزه صیانت از حقوق بیت المال انجام شده است

تلاش‌های شایسته تقدیری در حوزه صیانت از حقوق بیت المال انجام شده است
کد خبر : ۱۵۱۹۳۵

تمامی سازمان‌های دولتی و عمومی در حوزه صیانت از حقوق بیت المال و حفظ اراضی دولتی، تلاش‌های شایسته تقدیری داشته‌اند.

کرمان - ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: تمامی سازمان‌های دولتی و عمومی در حوزه صیانت از حقوق بیت المال و حفظ اراضی دولتی، تلاش‌های شایسته تقدیری داشته‌اند.

به گزارش ایلنا از کرمان موحد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان افزود: امیدواریم تجربیات امسال و سال‌های قبل، سرمایه ارزشمند و نیروی مضاعفی برای سنوات آتی باشد تا به اتکای این تجربیات و سرمایه ها، تلاش مضاعفی در این حوزه صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود تا منشا خیرات و برکات بیشتری باشیم.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ادامه داد: برنامه ریزی های لازم باید برای ایام نوروز انجام شود تا افراد فرصت طلب از این ایام برای تعرض به اراضی ملی و دولتی سوء استفاده نکنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه صنعت و معدن نیز باید با هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی برخورد لازم صورت گیرد.

موحد تصریح کرد: براساس ماده ۱۹ قانون معادن، هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی در معادن جزء جرایم مشهود است و نیروی انتظامی باید با این موارد برخورد کرده و متخلفان را نیز به دستگاه قضایی معرفی کند.

این مقام قضایی همکاری نیروی انتظامی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت را برای برخورد با متخلفان در حوزه معادن بسیار اثرگذار دانست و ادامه داد: باید در جلسه ای با حضور نیروی انتظامی و مسوولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، هماهنگی های لازم و بیشتر در این زمینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با جوانب و تبعات احتمالی ناشی از برخورد با متخلفان در حوزه معادن نیز باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و در صورت نیاز شورای تامین و دشتگاه قضایی نیز برخودر لازم را انجام خواهند داد.

ارسال نظر