خبرگزاری کار ایران

آغاز تبلیغات غیررسمی دوره دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه

بلافاصله بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس دهم در کرمانشاه، سیدسعید حیدری طیب و احمد صفری، دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم از اکنون تبلیغات غیررسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه؛ هنوز 48 ساعت از اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه نگذشته است، که دو کاندیدای راه یافته به دوره دوم تبلیغات غیررسمی و چهره به چهره خود را آغاز کرده‌اند.

سیدسعید حیدری طیب و احمد صفری که توانستند به مرحله دوم انتخابات راه یابند، از روز گذشته با تشکیل ستادهای انتخاباتی به صورت غیررسمی و نیز برگزاری نشست‌هایی با برخی از افراد تاثیرگذار استان و حتی برخی از نامزدهای ناکام این دوره به دنبال به دست آوردن سومین کرسی بهارستان در حوزه انتخابیه این شهرستان هستند.

در بسیاری از سایت‌ها و فضاهای مجازی این تبلیغات شدت بیشتری گرفته است و بسیاری از چهره‌های سرشناس به صورت کتبی و یا شفاهی اقدام به حمایت از یکی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم می‌کنند.

با این وجود به نظر می‌رسد که اختلاف 20 هزار رای حیدری طیب با صفری، شانس وی را برای کسب کرسی سوم بیشتر کرده است.

از سوی دیگر بسیاری از اقوام و عشایر استان کرمانشاه که در همه انتخابات نقش تاثیرگذار و تعیین کننده‌ای را دارند، به صورت ضمنی و به تلویحی از سیدسعید حیدری طیب که در حال حاضر نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس نهم است، حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

همچنین احمد صفری نشان داد که در بخش‌های کوزران و سنجابی از آرای قابل توجهی نسبت به دیگر رقبا برخوردار بود و همین امر باعث شده است که رقابت بین این دو نامزد راه یافته به مرحله دوم تنگ‌تر از گذشته شود.

نسبت قرابت حیدری طیب به قوم بزرگ لک می‌تواند آرای بسیاری را در سید این نامزدها انتخاباتی بیندازد، لذا احمد صفری از اکنون کار خود را با هسته مرکزی شهر آغاز کرده است.

احمد صفری در آخرین سمت خود، به عنوان بخشدار کوزران و سنجابی مشغول کار بوده‌اند و کارنامه قابل قبولی نیز در بین افکار عمومی و مردم منطقه مذکور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ عبدالرضا مصری و سیدقاسم جاسمی موفق شدند در مرحله اول از این حوزه انتخابیه به بهارستان راه پیدا کنند.

کد خبر : ۳۵۱۵۸۹